Nästa Professor Layton blir det sista – så här ser det ut

Robot
Nästa Professor Layton blir det sista – så här ser det ut

Level 5 har precis visat det sjätte Layton-spelet till 3DS. Men det blir finalen.

#level-5, #professor-layton-and-the-mask-of-miracle, #capcom


Nästa Professor Layton blir det sista – så här ser det ut

NEeej!!!

Jag gillar verkligen Layton spelen, finns inget bättre på långa resor än ett par hjärnskrynklare.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Moderator | Testpilot

No offence men om serien är så populär som det kan låta så kommer de säkert komma spel i framtiden.

Men slut för nu? Synd. Men jag är mer för Phoenix Wright.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Aldrig gillat puzzle/detektiv/point&click spel men då detta verkar vara en spelserie med stor fan bas är det lite tråkigt att spelet kommer börja försvinna ( Alltid roligt med bra spelserier i vår dystra värld).

Önskar dem en glad fortsättning och er spelare "gl hf" i nästa spel

Medlem

Man kan väl bara hitta på så många pussel.

Medlem

NOOO!

Får inte vara sista! Är min favorit spelserie till ds! De måste göra fler >.<

Kan ju vara värt att förtydliga att det blir det sista med karaktären Layton i huvudrollen, det behöver inte betyda att det blir det sista Layton-liret eller att det inte kommer ett liknande spel fast med annat namn i framtiden.

Skrivet av Sebastian Lind:

Kan ju vara värt att förtydliga att det blir det sista med karaktären Layton i huvudrollen, det behöver inte betyda att det blir det sista Layton-liret eller att det inte kommer ett liknande spel fast med annat namn i framtiden.

They gonna Kill him???

Nooooo.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sebastian Lind:

Kan ju vara värt att förtydliga att det blir det sista med karaktären Layton i huvudrollen, det behöver inte betyda att det blir det sista Layton-liret eller att det inte kommer ett liknande spel fast med annat namn i framtiden.

Precis vad jag menade med mitt inlägg.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar