Planetary Annihilation når Kickstarter-målet

Robot
Planetary Annihilation når Kickstarter-målet

I'TS OVER NINE THOUSAAAAND, skulle man kunna säga. Över 900 000, närmare bestämt.

#planetary-annihilation


Medlem
Planetary Annihilation når Kickstarter-målet

Så jäkla nice Ska funda lite längre fram GET DEM STRETCH GOALS

Medlem

I´m a backer!

Medlem

"strategilir av den gamla skolan"
Detta visar att vissa saker ska göras enligt de gamla recepten..
Det går ju att utveckla många spel men grund känslan ska inte pillas på. Klart man stöder detta.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Härligt - slängde $20 på detta (och $250 på wastelands 2) får se vad nästa investering blir


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av chopper:

"strategilir av den gamla skolan"
Detta visar att vissa saker ska göras enligt de gamla recepten..
Det går ju att utveckla många spel men grund känslan ska inte pillas på. Klart man stöder detta.

Håller med! Känslan är viktigast!

Medlem

För den som är intresserad av en 40 minuter lång intervju med TotalBiscuit och frontfilurerna i Uber Entertainment kan den hittas på TB's youtube-kanal här.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Det här konceptet är ju rent fantastiskt - inget som liknar det i dagsläget, och det ser galet intressant ut. Jag hoppas innerligt de ger oss Supreme Commander 1 - fast bara mer av det; rymden, för bövelen! (Hoppas på att se åtminstone något spännande utanför planeterna även om de inte hoppar upp till 1.3M USD.) I'm a backer!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Så länge de gör en Peewee V.2, motsvarande, får de mina pengar!
Lätt den ballaste enheten i Total Annihilation


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Det här konceptet är ju rent fantastiskt - inget som liknar det i dagsläget, och det ser galet intressant ut. Jag hoppas innerligt de ger oss Supreme Commander 1 - fast bara mer av det; rymden, för bövelen! (Hoppas på att se åtminstone något spännande utanför planeterna även om de inte hoppar upp till 1.3M USD.) I'm a backer!

Det lär nog komma oavsett vad slut summan hamnar på. Dock kanske det inte finns med vid release.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Yes! Trevliga nyheter. Människor som brinner för vad de gör ska få syssla med det som de gör bäst. Givet köp!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Testpilot

Kul att samma dag som jag satte mig ner och gav 50$ så kom de till målet , nu hoppas man på ALLA extragrejer också!

Sätt fart! !!

SHUT UP AND TAKE MY MONEY!

Medlem

Haha vilka jävla sköna killar :D! Ja det såg väldigt lovande ut :). Kul att dom brinner för det dom gör och inte gör något som andra vill att dom ska göra :D! Tummen på dom ;D

Medlem

Älskar kickstarter <3

Medlem

Så många spel som lyckats uppnå begärd summa, måste svida rejält för en utgivare att se folk spendera pengar på något som inte ens är klart.

Jag har sagt det förut men upprepar det mer än gärna, Kickstarter är det bästa som hänt denna infekterade bransch på år och dar. Ser enormt fram emot nästa år som kan komma att bli den bästa på länge.

Är det bara jag som tycker att han med glasögon låter och ser lite ut som en john carmack junior?

freaking me out.

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:

Så många spel som lyckats uppnå begärd summa, måste svida rejält för en utgivare att se folk spendera pengar på något som inte ens är klart.

Jag har sagt det förut men upprepar det mer än gärna, Kickstarter är det bästa som hänt denna infekterade bransch på år och dar. Ser enormt fram emot nästa år som kan komma att bli den bästa på länge.

Jag håller med, de kliar sig säkert sina flintskallar just i denna stund, och försöker förstå varför folk betalar för en idé till ett spel, men inte köper deras AA (qq) titlar.

Pirater som betalar för bra spel är ju bara en myt eller hur

1
Skriv svar