Planetary Annihilation når Kickstarter-målet
I'TS OVER NINE THOUSAAAAND, skulle man kunna säga. Över 900 000, närmare bestämt.
För den som är intresserad av en 40 minuter lång intervju med TotalBiscuit och frontfilurerna i Uber Entertainment kan den hittas på TB's youtube-kanal här.
Det här konceptet är ju rent fantastiskt - inget som liknar det i dagsläget, och det ser galet intressant ut. Jag hoppas innerligt de ger oss Supreme Commander 1 - fast bara mer av det; rymden, för bövelen! (Hoppas på att se åtminstone något spännande utanför planeterna även om de inte hoppar upp till 1.3M USD.) I'm a backer!
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Det här konceptet är ju rent fantastiskt - inget som liknar det i dagsläget, och det ser galet intressant ut. Jag hoppas innerligt de ger oss Supreme Commander 1 - fast bara mer av det; rymden, för bövelen! (Hoppas på att se åtminstone något spännande utanför planeterna även om de inte hoppar upp till 1.3M USD.) I'm a backer!
Det lär nog komma oavsett vad slut summan hamnar på. Dock kanske det inte finns med vid release.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Yes! Trevliga nyheter. Människor som brinner för vad de gör ska få syssla med det som de gör bäst. Givet köp!
Så många spel som lyckats uppnå begärd summa, måste svida rejält för en utgivare att se folk spendera pengar på något som inte ens är klart.
Jag har sagt det förut men upprepar det mer än gärna, Kickstarter är det bästa som hänt denna infekterade bransch på år och dar. Ser enormt fram emot nästa år som kan komma att bli den bästa på länge.
Så många spel som lyckats uppnå begärd summa, måste svida rejält för en utgivare att se folk spendera pengar på något som inte ens är klart.
Jag har sagt det förut men upprepar det mer än gärna, Kickstarter är det bästa som hänt denna infekterade bransch på år och dar. Ser enormt fram emot nästa år som kan komma att bli den bästa på länge.
Jag håller med, de kliar sig säkert sina flintskallar just i denna stund, och försöker förstå varför folk betalar för en idé till ett spel, men inte köper deras AA (qq) titlar.
Pirater som betalar för bra spel är ju bara en myt eller hur