CS: GO har fortfarande inte släppts till Playstation 3

Robot
CS: GO har fortfarande inte släppts till Playstation 3

Sony ger ingen förklaring, ingenting. Spelet finns ute via amerikanska Playstation Store.

#counter-strike-global-offensive


Medlem
CS: GO har fortfarande inte släppts till Playstation 3

Varför kasta pengar i havet - bättre och billigare att spela på PC ändå.

Nämnde jag bättre... ?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Nu menar jag inte att vara tasking, men för en gång skull få PS3-ägare vänta ett slag på sitt spel. Tänk om man kunde slopa olika datum och "exklusiva" släpp.

Är inte alla spelare lika värda?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Nu menar jag inte att vara tasking, men för en gång skull få PS3-ägare vänta ett slag på sitt spel. Tänk om man kunde slopa olika datum och "exklusiva" släpp.

Är inte alla spelare lika värda?

Tydligen inte.. PC-spelarna räknas väl alla som pirater idag!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Varför kasta pengar i havet - bättre och billigare att spela på PC ändå.

Nämnde jag bättre... ?

Det beror, jag finner mer glädje att spela konsol.

Medlem

Sony gör alla en tjänst så att folk inte slösar pengar på skiten

tacka vet jag 1.6


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Finner inte detta särskilt konstigt. Konstigt om någon skulle vilja spela ett FPS på konsol.

Jo jag vet, vissa gillar det. :,(


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

Sony gör alla en tjänst så att folk inte slösar pengar på skiten

tacka vet jag 1.6

Nå för att 1.6 har sina fördelar, precis som i de flesta spel är de gamla spelen de mest "competetiva" och "pc-trogna" men en hel drös av 1.6 communityn känns bara som bakåtsträvare.

Till skillnad från IW m.m så har Valve iaf gjort två helt schyssta uppföljare av 1.6, dvs. Source,CsGo. Jämför man med andra aktörer i branchen så som IW,DICE,ID så har de totalt förstört sina serier där uppföljarna så som mw2,bf3 etc är mainstreamspel utan möjlighet för modding, egna dedis etc.

Därav tycker jag ofta att många 1.6:are är otroligt kräsna vilket är sorgligt, för är det något som e-sporten behöver så är det ett modernt men bra FPS. Som gammal klanlirare i cod,bf är ju hoppet redan ute sedan länge sedan.

Mohaa, Cod1, Cod2, bf1942 & bf2, thoose were the days..

Medlem

Valve kom vell på att dom sagt att dom inte kunde porta Left for dead till PS3. Så det kanske skulle se lite konstigt ut då om dom kunde porta ett annat spel som var baserat på Steam motorn hehe ;P

Medlem
Skrivet av Blomman1337:

Finner inte detta särskilt konstigt. Konstigt om någon skulle vilja spela ett FPS på konsol.

Jo jag vet, vissa gillar det. :,(

går att lira med tangentbord och mus på ps3.
fast kommer ju fortfarande inte finnas mods.

Medlem

Dual shock 3
Killzone 2
The Last guardian
Gran turismo 5
Själva PS3-konsolen

Varför blir folk förvånade över att Sony försenar saker fortfarande?

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Varför kasta pengar i havet - bättre och billigare att spela på PC ändå.

Nämnde jag bättre... ?

akta dig, Sebastian Lind kanske kommer och rage-bannar dig

Medlem
Skrivet av emil2796:
Skrivet av Hipshot:

Varför kasta pengar i havet - bättre och billigare att spela på PC ändå.

Nämnde jag bättre... ?

akta dig, Sebastian Lind kanske kommer och rage-bannar dig

Om folk slutar citera mig och bara trycker på "han har ju så jävla rätt -knappen" så är det ju lungt!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Palpatine666:

Valve kom vell på att dom sagt att dom inte kunde porta Left for dead till PS3. Så det kanske skulle se lite konstigt ut då om dom kunde porta ett annat spel som var baserat på Steam motorn hehe ;P

portal 2 och the orange box finns till ps3
dom spelen drivs av source motorn och inte "steam motorn"

Inaktiv
Skrivet av Vigge:

"Showerguy" Du är ju dum i huvudet....
Hederliga pc spelare gynnar spelutvecklarna.
Sluta dra alla över en linje!

Läs igen!

Medlem
Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av Blomman1337:

Finner inte detta särskilt konstigt. Konstigt om någon skulle vilja spela ett FPS på konsol.

Jo jag vet, vissa gillar det. :,(

går att lira med tangentbord och mus på ps3.
fast kommer ju fortfarande inte finnas mods.

Kan man på PC också nej, men... eller jo. Förstår inte riktigt vad som lockar med FPS på konsol bara.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av Blomman1337:

Finner inte detta särskilt konstigt. Konstigt om någon skulle vilja spela ett FPS på konsol.

Jo jag vet, vissa gillar det. :,(

går att lira med tangentbord och mus på ps3.
fast kommer ju fortfarande inte finnas mods.

Kan man på PC också nej, men... eller jo. Förstår inte riktigt vad som lockar med FPS på konsol bara.

förstår inte vad som lockar med att sitta framför en liten skit monitor...då vardagsrummet är så mycket bättre lämpat för underhållning. konsol,stor tv,hemmabio system, soffa,+ öl 210% mer epic inlevelse i spelen...


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Jag är inte förvånad^^

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av Blomman1337:

Finner inte detta särskilt konstigt. Konstigt om någon skulle vilja spela ett FPS på konsol.

Jo jag vet, vissa gillar det. :,(

går att lira med tangentbord och mus på ps3.
fast kommer ju fortfarande inte finnas mods.

Kan man på PC också nej, men... eller jo. Förstår inte riktigt vad som lockar med FPS på konsol bara.

förstår inte vad som lockar med att sitta framför en liten skit monitor...då vardagsrummet är så mycket bättre lämpat för underhållning. konsol,stor tv,hemmabio system, soffa,+ öl 210% mer epic inlevelse i spelen...

Sannerligen trevligt och passar säkert många spel, men just FPS tycker jag passar bättre vid dumburken. Nu talar jag inte bara om mobilspel som CS utan spel som ser bra ut. Då behövs kraften från den gyllene PC:n. (Den kan vara svart också)


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Vigge:

"Showerguy" Du är ju dum i huvudet....
Hederliga pc spelare gynnar spelutvecklarna.
Sluta dra alla över en linje!

Läs igen!

Haha det blev visst lite fel där Sry :/

Medlem
Skrivet av Mytos:
Skrivet av Vigge:

"Showerguy" Du är ju dum i huvudet....
Hederliga pc spelare gynnar spelutvecklarna.
Sluta dra alla över en linje!

Haha, läs igen vad han skrivit. Hur är det med läsförståelsen?

Blev lite fel där HAHA

Skrivet av emil2796:
Skrivet av Hipshot:

Varför kasta pengar i havet - bättre och billigare att spela på PC ändå.

Nämnde jag bättre... ?

akta dig, Sebastian Lind kanske kommer och rage-bannar dig

Charmerande. Jag är dock inte moderator och har inte fler befogenheter än någon annan användare när det gäller sådana saker.

Medlem
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Blomman1337:
Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av Blomman1337:

Finner inte detta särskilt konstigt. Konstigt om någon skulle vilja spela ett FPS på konsol.

Jo jag vet, vissa gillar det. :,(

går att lira med tangentbord och mus på ps3.
fast kommer ju fortfarande inte finnas mods.

Kan man på PC också nej, men... eller jo. Förstår inte riktigt vad som lockar med FPS på konsol bara.

förstår inte vad som lockar med att sitta framför en liten skit monitor...då vardagsrummet är så mycket bättre lämpat för underhållning. konsol,stor tv,hemmabio system, soffa,+ öl 210% mer epic inlevelse i spelen...

Sannerligen trevligt och passar säkert många spel, men just FPS tycker jag passar bättre vid dumburken. Nu talar jag inte bara om mobilspel som CS utan spel som ser bra ut. Då behövs kraften från den gyllene PC:n. (Den kan vara svart också)

håller med dig, ska man lira seriöst är det pc som gäller, men fps funka rätt okej som casual på konsol


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag är uppvuxen med FPS på både konsol och PC. Halo, CoD2 på konsol och BF på PC. Jag ser ingen anledning att ha någon sorts rivalitet med allt och alla.

Inaktiv

Man undrar om dom som klagar har provat det ?
Kör själv och tycker det finns inget att klaga på.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av metro swe:
Skrivet av Palpatine666:

Valve kom vell på att dom sagt att dom inte kunde porta Left for dead till PS3. Så det kanske skulle se lite konstigt ut då om dom kunde porta ett annat spel som var baserat på Steam motorn hehe ;P

portal 2 och the orange box finns till ps3
dom spelen drivs av source motorn och inte "steam motorn"

Ja men presis! så vad håller dom på med???? Inte för jag kan något om programering men. Man undrar ju lite..

1
Skriv svar