Torchlight 2 får släppdatum

Robot
Torchlight 2 får släppdatum
Medlem
Torchlight 2 får släppdatum

Härligt, redan förbokat på Steam så det är bara att köra när 20 september infinner sig.

Medlem

Tror både Path of Exile och Torchlight kommer bli bättreä n Diablo 3

Medlem

Det blir mycket nu, först Torchlight, sen borderlands och sist Ufo.... hinner ju knappt spela klart det ena innan de andra kommer

Medlem

Tredje gången gillt för FZ vad gäller rubriken...?!

I alla fall, 20 september är alldelles för snart för min del...har andra spel att spela. Om inte annat hinner Runic att patcha Torchlight några gånger innan jag köper det.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

Tror både Path of Exile och Torchlight kommer bli bättreä n Diablo 3

Tror? Det kommer att bli bättre!

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Tror både Path of Exile och Torchlight kommer bli bättreä n Diablo 3

Tror jag med, vadå utmanare till D3, är det så kungligt? Näää

Medlem

Oooh, härligt, det ska bli kul att prova

Medlem

Hoppas det blir riktigt bra, Torchlight 1 var ju helt okej första 3-4 timmarna, sen blev det hopplöst tråkigt.

Men mycket av det som gjorde ettan tråkigt (en enda grotta som bara gick ner och ner, ingen co-op, skillträd där man maxade en cool och rolig magi i början som sedan blev HEEELT värdelös sen så man fick ta bort gubben) verkar vara mycket bättre i tvåan.

Medlem

Jag fastnade inte riktigt för Torchlight 2 under betan som var, även fast jag har några hundra timmar spelat av ettan. Allt kändes för "happy-place", även för att vara Torchlight. Lär väl plocka upp det när det kommer, men ser mycket mer fram mot Path of Exile. Det är allt som D3 inte var, men som D2 hade (och lite till!).

Medlem

Jag kommer till denna länk när jag trycker på denna nyhet via rullisten.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Boomer:

Jag kommer till denna länk när jag trycker på denna nyhet via rullisten.

Vilken rullist?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Boomer:

Jag kommer till denna länk när jag trycker på denna nyhet via rullisten.

Vilken rullist?

Fel ord kanske. Men den stora, fina, nyhetsgrejen på framsidan med bilder.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Är skeptisk till path of exile (har hört att det inte är så bra från folk som spelar/spelat betan) däremot torchlight 2 är förköpt och klart. Om det är som någon skrev att det är lite för "happy-place" kanske det inte är så roligt heller, gillar inte den typen av spel. Vi får väl se helt enkelt

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Boomer:

Jag kommer till denna länk när jag trycker på denna nyhet via rullisten.

Vilken rullist?

Fel ord kanske. Men den stora, fina, nyhetsgrejen på framsidan med bilder.

Ah, vi kallar det för puffar Det är ordnat nu!


signatur
Inaktiv

Ser faktiskt fram emot TL2! Skall bli riktigt intressant!

Inaktiv

Kört betan och ja, detta spel har ALLT som jag saknade i Diablo3, bara den saken att de har gjort en riktigt stor kampanj från början där du kan välja svårighetsgrad direkt! Istället för att vara tvungen att spela igenom skiten för att komma upp på den "roliga" delen av spelet. Och 2, petsen i spelet är användbara och PRATAR INTE! Och till sist 3, du kan vara 6 spelare i multiplayer, vilket jag ändå tycker är för lite, jag vill ha minst 8 men fine, det är bättre en 4.

Medlem

Diablo 3 är riktigt roligt oavsett vad folk säger, men Torchlight blir nog kul det med! Har Borderlands 2 att plöja först dock.

Medlem

Köpte aldrig Diablo 3 utan jag köpte det här strax innan diablo 3 släpptes. Känns som ett gott val.

Medlem

Verkar som att jag inte var helt off i den tidigare tråden då ;P

Fast här har vi en länk för att få tiden att gå långsammare
http://www.timeanddate.com/countdown/to?p0=1407&iso=20120920T...!

Medlem

Ooo! 20Sept, avinstallera D3 och sälja skiten

Medlem

torchlight är långt roligare än diablo 3 tycker jag.


signatur

//monster

Medlem

too late, inget köp


signatur

Meep!

Medlem

Torchlight var riktigt bra så blir ett givet köp för den fina prislappen!

Medlem

Det var en bra nyhet :). Jag tror jag köper det :). så får vi se om det blir grejhöjta ^_^..... Eeeeeller så tar min dotter/fru all min tid så jag inte hinner... "it's sad to be an husband/dad if you are a gamer :(."

Medlem

Torchlight 2 verkar vara riktigt roligt ! Bara det har fina mantlar så är jag lycklig !

Medlem

Diablo 3 är fortfarande nice. Och med kommande patcher blir det säkert ännu bättre. Torchlight ser "cartoonish" ut men är säkert spelvärt det med.

Inaktiv

Bye bye D3! Hello TL2!

Medlem

TL2 verkar lovande - dock har jag väldigt skoj i D3 efter senaste patchen.

Medlem

Har spelat både Torchlight 2 och Diablo 3 i beta, men måste säga att jag utifrån det föredrog TL2.

Förmodligen en smaksak, men personligen så fastnade jag inte för D3 på samma sätt som TL2.

Köpte aldrig D3, men TL2 blir ett givet köp för mig. Både billigare och roligare enligt mig i alla fall.

Men som sagt, en smaksak.

SE

12
Skriv svar