Nu var det roligt att mobilspela igen

Skägg.
10 Chambers

Efter att ha dragit igenom #Angry Birds: Space tröttnade jag ganska rejält på mobilsspelsutbudet. Det skulle dröja tills att svenska #Mediocre, duon bakom Sprinkle och mycket barnpopulära Sprinkle Jr, släppte sitt Granny Smith för att det skulle bli roligt igen. Ett fartfyllt spel som flörtar både med Sonic och mer plattformsspecifika Tiny Wings. Fartfyllt, trixigt och tillräckligt mycket spelglädje för att motivera den knappa guldpengen det kostar.

#blogg

signatur
Medlem

Kan tipsa dig om Radiant tower defense. Det skiljer sig från dem vanliga då du först får utforma din labyrint med ett begränsat antal block bara för att sedan armera den och på bästa sätt slå tillbaka rymdvarelseinvasionen.

Självaste appen är gratis, men självklart har dem ordnat så att det finns DLC i form av olika torn att köpa. Har själv kommit till den 6:e kartan utan ett endaste DLC och självklart med den högsta scoren, så det går att klara utan att öppna plånboken.

Skägg.
10 Chambers

Är så himla trött på TD bara

signatur
Medlem

Det var tråkigt! Däremot kan jag säga att det är få TD spel som gäckar en så mycket som denna just för att det finns flera olika sätt att bygga sin labyrint på. Tar ett flertal försök innan man hittar det perfekta sättet att få högsta scoren på!

Själv håller jag annars på med att slutföra FFV på mobilen (snes emulator) och det är ett otroligt spel!

Medlem

Granny Smith var kul i ca 20min, sen var spelet slut :E

Påminner mig om att det är äppelpaj säsong

Även i Guild Wars 2 snackas det äppelpaj i människornas startområde.
Det är en komplott! Get it? Kompot

signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar