Hearthfire till Skyrim ute nu – blott 75 mb stort
Den andra expansionen till Skyrim finns att ladda ner från Xbox Marketplace. Pc-versionen är förhoppningsvis bara 30 dagar bort – men får vi någonsin se en PS3-release?
#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda, #sony
Jag skulle tycka detta var kul, problemet för mig är att jag inte längre spelar skyrim i brist på nya grejor att göra, här typ redan gjort alla quests. Vad jag vill ha är en ordentlig expansion, sådana där som det pratas om i spelmytologin, sådant som de gamla legenderna pratar om. Vad har hänt med riktiga expansioner egentligen? Jag har ingenting emot att betala 300-400 spänn för en ordentlig expansion med mycket material, varför görs sådana inte längre?
Jag skulle tycka detta var kul, problemet för mig är att jag inte längre spelar skyrim i brist på nya grejor att göra, här typ redan gjort alla quests. Vad jag vill ha är en ordentlig expansion, sådana där som det pratas om i spelmytologin, sådant som de gamla legenderna pratar om. Vad har hänt med riktiga expansioner egentligen? Jag har ingenting emot att betala 300-400 spänn för en ordentlig expansion med mycket material, varför görs sådana inte längre?
jadu det kan man ju fråga sig, tydligen tycker industrin att vi spelare inte har tålamodet att vänta, fan väntat 8år på en MOD!
En Gång Pc Alltid Pc.
Enligt http://microsoftpointsconverter.com/
Så kommer Heartfire kosta ca 33 kr
tröttnade på Skyrim utan expansions.
För lätt spel även på svåraste nivå.
Borde ha funnits hardcore mode, som Diablo 3 där om man dör en gång så går gubben bort, dessutom svårare creatures. Hade varit mycket mera intressant
ja eller som i new vegas...hade blivit roligar
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
tröttnade på Skyrim utan expansions.
För lätt spel även på svåraste nivå.
Borde ha funnits hardcore mode, som Diablo 3 där om man dör en gång så går gubben bort, dessutom svårare creatures. Hade varit mycket mera intressant
Mods löser den biten, finns många fina combat mods med timed blocking och increased damage på dig och fiender och för att överleva gäller det att tima blockingen.
Har för mig att det ska finnas en Hardcore mod också på Nexus.
Visst kan detta kallas meningslös mod - men som en gammal rollspelare ser jag fram emot detta billiga tillägget och kommer definitivt inhandla den till Pc.
Min dotter hälsade mig just välkommen hem efter en lång vandring på den den iskalla tundran, Jag ställde undan guldet jag tjänat in denna dag på dess vanliga plats, min son har precis fullgjort sina sysslor för dagen. Nu sitter jag framför elden med min fru vid min sida och tänker, "Skyrim har blivit ett varmare ställe att leva i."
Det ger de där extra dimensionerna som saknades tidigare, och att skaffa familj känns nu mer meningsfullt.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Visst kan detta kallas meningslös mod - men som en gammal rollspelare ser jag fram emot detta billiga tillägget och kommer definitivt inhandla den till Pc.
Min dotter hälsade mig just välkommen hem efter en lång vandring på den den iskalla tundran, Jag ställde undan guldet jag tjänat in denna dag på dess vanliga plats, min son har precis fullgjort sina sysslor för dagen. Nu sitter jag framför elden med min fru vid min sida och tänker, "Skyrim har blivit ett varmare ställe att leva i."
Det ger de där extra dimensionerna som saknades tidigare, och att skaffa familj känns nu mer meningsfullt.
Haha rätta takter!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Bygga hus och adoptera barn...är det allt? Låter som det lika gärna hade kunnat vara gratis i så fall eftersom det låter som något en moddare hade kunnat snickra ihop
Är väl inte helt trivialt att modda på en xbox? Strunta i att köpa och dunka ner en mod om det finns alt. skriv en egen. Ser inga problem här.
Var det inte exakt samma med Fallout ?
Undrar om det var det här dom menade när dom sa att dom inte skulle släppa små skit-dlc utan lite fetare expansioner.
Vad jag minns så var det inte så de uttryckte det. Enligt min minnesbild så uttalade de sig snarare att du inte var ute efter att bara göra DLC med lite nya prylar och fiender, utan påverka hur man spelade spelet som helhet. Jag tycker både Hearthfire och Dawnguard passar in i den beskrivningen.
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.