Company of Heroes 2

Robot
Company of Heroes 2

Relic laddar om, sex år efter att Company of Heroes slog världen med häpnad. Nu är det dags att återbesöka den brutalaste konflikten i mänsklighetens historia.

#company-of-heroes-2, #relic-entertainment

Company of Heroes 2

Ett must-buy spel!

Medlem

FYFAN vad detta kommer bli EPIC!!!!!!!!!!!!

signatur
Inaktiv

Kommer bli så jävla gött att spela när det kommer ut, längtar nästan ihjäl mig "For motherland russia!"

Medlem

Ett av de spel jag mest ser fram emot - nästan lika mycket som Wastelands 2!

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kommer britter och amerikaner att finns med i multiplayer åtminstone?

Medlem
Skrivet av Corporalen:

Varför skulle de göra det när spelet handlar om östfronten?

Medlem

Det här blir grymt!!

2:a världskriget har aldrig sett bättre ut, om man nu får uttrycka sig så.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hmm.. Var väl ändå lite mer än 2000 som aldrig kom hem? vid 0:50 så snackar han om att 2000 av de 150.000 som invaderade europa 44 aldrig kom hem.

Om de nu ska göra en storslagen trailer så får de väl göra det klart för tittaren vad de menar

Rätt säker på att jag såg mer än 2000 kors bara på Amerikanska krigskyrkogården i Normandie =P (en bit över 20k på den vill jag minnas o sen 7-8k till på Brittisk/kanadensiska)

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Corporalen:

Varför skulle de göra det när spelet handlar om östfronten?

Precis - men det hade varit ett kul inslag. Dock tycker jag striderna mellan ryska och tyska enheter är betydligt intressantare.

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

4vs4 kommer bli så jävla kul!

Medlem

Har blivit så van med Men of war assault squad, så coh känns ganska klumpigt i jämförelse. ser dock fram emot det här eftersom coh är ändå ett kul spel att spela. ser fram emot ljudeffekterna som gjorde mig riktigt såld på förra coh.

Medlem

YES! Se till att göra lika bra ifrån er på DoW 3

Medlem
Skrivet av ilduce:

Hmm.. Var väl ändå lite mer än 2000 som aldrig kom hem? vid 0:50 så snackar han om att 2000 av de 150.000 som invaderade europa 44 aldrig kom hem.

Om de nu ska göra en storslagen trailer så får de väl göra det klart för tittaren vad de menar

Rätt säker på att jag såg mer än 2000 kors bara på Amerikanska krigskyrkogården i Normandie =P (en bit över 20k på den vill jag minnas o sen 7-8k till på Brittisk/kanadensiska)

Om jag minns korrekt så var det ca 2000 som dog på just Omaha Beach.

Medlem

Sjukt fin och snygg detalj det där med spräcka isen för pansarvagnarna. Alltid viljat kunna göra det

signatur

Nämen!

Medlem

Kungen av RTS

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Första spelet var fantastiskt roligt. Jag hoppas bara på att de styr upp multiplayer-biten då det var något abnormalt många smurfar. Standard var att göra ett nytt konto när man nått nivå 12-13. Oavsett så tror jag att CoH 2 kan bli oerhört roligt, särskilt för oss som vill ha ett alternativ till Starcraft.

signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

Release: Idag tack

Medlem

Längtar hårt

signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

StarCraft är världens bästa RTS !

THUMBS DOWN KKTHXBYE

IN TO THE MOTHERLAND THE GERMAN ARMY MARCH!!!!!!

COMRADS STAND SIDE BY SIDE TO STOP THE NAZI CHARGE!!!!!!!

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av ilduce:

Ja men det anföll på 5 stränder, 3000 man dog på Omaha beach. Fattar inte alls vart trailern får dessa siffror ifrån.

Medlem

Inte spelat det här.. är det likt Warhammer måntro?

signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Älskar orginalet, jag och en polar låg 4 på leaderboard 2vs2AT!

Medlem

Detta blir über!

Inaktiv

Jag vill spela som tysk.

Medlem

Ska bli kul att smiska noobs.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av ilduce:

Ja men det anföll på 5 stränder, 3000 man dog på Omaha beach. Fattar inte alls vart trailern får dessa siffror ifrån.

Viktigt att skilja på förluster och döda i detta fallet. 3000 i förluster var det på Omaha. Det vill säga skadade, döda och saknade. Dödsantalet ligger runt 2000.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av ilduce:

Viktigt att skilja på förluster och döda i detta fallet. 3000 i förluster var det på Omaha. Det vill säga skadade, döda och saknade. Dödsantalet ligger runt 2000.

Jo, mitt fel. Men har fortfarande inte alls någon koppling till Omaha beach.

12
Skriv svar