Ghost Recon: Future Soldier annonserat

Inaktiv

Sluta gnälla! Såg ni inte att en corhair stannade över sverige och sedan slutade trailern? Kanske lite svenska terrorister huh


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Vårt eget fel.

Vi spelare köper för mycket skitspel. dvs konsollspel.

Jag som är gammal gamer gråter av vad konsollgenerationen har gjort för spelutvecklingen:
De flesta spelen idag utgår från följande:

* uteslutande fokusering på att skapa bländande grafik
* lägg ner max 10 :- på att skapa en bra story
* bra kontroll, bra interface, smidighet... <bha glöm det, kostar för mycket. bara att göra AI dum i huvudet (alltså så lite programering av AI:n som möjligt) för att kompensera.
* PC spel som är konsollportningar... behöver inte säga mer.

Det finns undantag, men de är lätträknade.

Konsollen dödade PC:n. Till förmån för Lamer-generationen.

Medlem
Skrivet av Gamer-Tompa:

Vårt eget fel.

Vi spelare köper för mycket skitspel. dvs konsollspel.

Jag som är gammal gamer gråter av vad konsollgenerationen har gjort för spelutvecklingen:
De flesta spelen idag utgår från följande:

* uteslutande fokusering på att skapa bländande grafik
* lägg ner max 10 :- på att skapa en bra story
* bra kontroll, bra interface, smidighet... <bha glöm det, kostar för mycket. bara att göra AI dum i huvudet (alltså så lite programering av AI:n som möjligt) för att kompensera.
* PC spel som är konsollportningar... behöver inte säga mer.

Det finns undantag, men de är lätträknade.

Konsollen dödade PC:n. Till förmån för Lamer-generationen.

Kul läsning.
Inga av dem spel jag lirar på konsoll är i närheten av dina argument,men det spelar väl ingen roll för PC gamers har ju utsett sig till creme de la creme över alla andra gamers.
Varför tror ni alltid då ni får misshagskänslan att allt ni inte tycker om är konsollportar??
Alla spel som görs till multiplattformar är, hör o häpna , inte portningar från en till den andra. Utan många har olika utvecklingsteam för att just inte porta. men vad fan ni med musen i hand vet ju bäst...
Alltid lika kul att läsa "progamers" inlägg.
Förut var noob skällsordet inom gaming, nu är det visst konsollport som ståtar med den tiaran.

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Sluta gnälla! Såg ni inte att en corhair stannade över sverige och sedan slutade trailern? Kanske lite svenska terrorister huh

Arga FI-medlemmar och militanta veganer kanske?
Satsa på renhjords-attacker? XD
Tyvärr så hade de inte skrivit ut "Schweden" utan bara norway, och namngivit orter i centrala Europa, vilket får mig att tro att det blir typ norge->europa, eller tvärt om. :/

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Jag är inte ALLS positiv till detta. Som sagt.. Varför gör de inte en uppföljare till det spännande första Ghost Recon spelet? Härligt långsam taktisk shooter i skogarna, i dystra bosnien(?), i djungler etc.

Vi VILL INTE HA ett fucking jävla sci-fi framtids helvetes jävla pisse konsol-potnings mög! Vi kommer ändå dit en dag, så varför söka efter det?
Gör det som är spännande för oss gamers (framförallt PC-gamers) ist, med någon mer realistiskt taktisk shooter. Det har vi fanimej inte för många av.

Nog snart dags att börja demostrera mot konsol herraväldet som styr hela spelvärlden. Dessutom gör den folk helt korkade i huvet.

Hade ni PC folk köpt era spel istället för ladda ner dem så hade marknaden inte gått över till konsol på samma sätt som det gjort...så skyll er själva.
Hur ska de veta vad som är populärt när folk bara tar ner spelen gratis...

Medlem
Skrivet av -=anders=-:

Jag är inte ALLS positiv till detta. Som sagt.. Varför gör de inte en uppföljare till det spännande första Ghost Recon spelet? Härligt långsam taktisk shooter i skogarna, i dystra bosnien(?), i djungler etc.

Vi VILL INTE HA ett fucking jävla sci-fi framtids helvetes jävla pisse konsol-potnings mög! Vi kommer ändå dit en dag, så varför söka efter det?
Gör det som är spännande för oss gamers (framförallt PC-gamers) ist, med någon mer realistiskt taktisk shooter. Det har vi fanimej inte för många av.

Nog snart dags att börja demostrera mot konsol herraväldet som styr hela spelvärlden. Dessutom gör den folk helt korkade i huvet.

Korkade i huvet??
Läs ditt inlägg där det börjar med " Vi VILL INTE HA,,," och slutar med "mög" så tar vi diskussion om huvudet därefter.

12
Skriv svar