Nytt Call of Juarez utannonserat
Återvänder till vilda västern, inga moderna miljöer som i Call of Juarez: The Cartel.
#call-of-juarez-gunslinger-2, #ubisoft
Är det samma team som gjorde Cartel? Själv hoppas jag på mer broderligt gnab som i bound in blood, Dynamiken mellan Ray och Thomas var ju underbar.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
De borde aldrig ha sammankopplat: "The Cartel" med "Call Of Juarez", hoppas på ett höjdarspel den här gången.
Tråkigt att det inte finns något bra open world westernspel till PC a la Red Dead Redemption. CoJ är bra men saknar friheten att rida över prärien lite som jag vill.
GUN finns, men det börjar bli några år nu.
Jo, men de kompisar som har spelat det har en del jättebra saker att säga om det men också mycket jättedåligt...
Tråkigt att det inte finns något bra open world westernspel till PC a la Red Dead Redemption. CoJ är bra men saknar friheten att rida över prärien lite som jag vill.
GUN finns, men det börjar bli några år nu.
Jo, men de kompisar som har spelat det har en del jättebra saker att säga om det men också mycket jättedåligt...
Smaken är som baken, varför basera dina egna åsikter utefter vad dina vänner tycker? Då går man miste om mycket i världen. Try it, jag älskade det.
Nämen!