Phoenix Wrights återkomst – Ace Attorney 5 till Europa

Robot
Phoenix Wrights återkomst – Ace Attorney 5 till Europa

I Capcoms senaste advokatspel återvänder den ikoniske spelhjälten Phoenix Wright ännu en gång till objection-skrikandet – och vi protesterar inte!

#nyhetstips, #capcom, #ace-attorney-5


Medlem
Phoenix Wrights återkomst – Ace Attorney 5 till Europa

Här finns screenshots:
http://www.siliconera.com/2012/09/05/first-look-at-ace-attorn...

Jag är glad över att jag har struntat i att sälja min 3DS. Bara detta spelet kommer göra att det är värt att skaffa en! THE HYPE!

Medlem

Funderar helt och fullt på att skaffa en 3DS bara för detta. Så bra är spelen.

Men, 3DS-ägare där ute, finns det andra pärlor på systemet man kan roa sig med under tiden?

Medlem
Skrivet av Erenthal:

Funderar helt och fullt på att skaffa en 3DS bara för detta. Så bra är spelen.

Men, 3DS-ägare där ute, finns det andra pärlor på systemet man kan roa sig med under tiden?

Theatrhythm: Final Fantasy om du gillar musiken från FF-serien. Resident Evil: Revelations, Legend of Zelda: Ocarina of Time remaken, Mario Kart 7.

Inaktiv

skratt.. advokat .. låter skitkul, verkligen *ironi*
vad går det ut på ?

Medlem
Skrivet av riktigninja:

skratt.. advokat .. låter skitkul, verkligen *ironi*
vad går det ut på ?

Att lösa mordfall och andra brott. Faktiskt en fantastisk rolig serie Skulle dock gärna vilja se en samlingsvolym till 3DS, har bara spelat första och ett del in i tvåan


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av riktigninja:

skratt.. advokat .. låter skitkul, verkligen *ironi*
vad går det ut på ?

Du försvarar människor och löser diverse olika brott. Skulle gå så långt som att säga att dessa spelen har den bästa bunten karaktärer på Nintendo DS och snart 3DS.

Jag tror inte att du skulle döma det på det där sättet om du hade provat det själv. Visst, spelen passar kanske inte alla. Men det är en grym blandning av humor, bra character development och mysterier. Testa det innan du tar till den där attityden...

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av riktigninja:

skratt.. advokat .. låter skitkul, verkligen *ironi*
vad går det ut på ?

Du försvarar människor och löser diverse olika brott. Skulle gå så långt som att säga att dessa spelen har den bästa bunten karaktärer på Nintendo DS och snart 3DS.

Jag tror inte att du skulle döma det på det där sättet om du hade provat det själv. Visst, spelen passar kanske inte alla. Men det är en grym blandning av humor, bra character development och mysterier. Testa det innan du tar till den där attityden...

Utan tvekan. Manusen till alla spelen är i stort sett perfekta. En massiv eloge ska översättarna ha också, då det engelska manuset innehåller en massa smarta referenser och popkulturskämt som man kan ha grymt roligt åt att hitta.

Medlem

Yes! Phoenix Wright är så himla bra. Spelat alla tre spelen väldigt många gånger (Edgeworth-spelet not so much).

Första spelet i serien var ju sjukt skruvat och underhållande, och Gumshoe är en sån underbar karaktär


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar