Färskt gameplay från Red Orchestra 2: Rising Storm

Robot
Färskt gameplay från Red Orchestra 2: Rising Storm
Medlem
Färskt gameplay från Red Orchestra 2: Rising Storm

Skulle vart coolt o kunna köra som japan


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Ja, blir nog lite annorlunda känsla med tanke på hur värdelöst utrustade de japanska stridande var i verkligheten. Hoppas de lyckas fånga det på ett bra sätt i spelet.

Inaktiv
Skrivet av kill455:

Skulle vart coolt o kunna köra som japan

Skulle vara coolt om folk kollade på videon innan de kommenterade om vad som fattas

Medlem

Jag älskar RO2, men jag älskar det till 50% för att jag får vara ryss och slåss emot nazister, för moderlandet! Att spela amerikan emot japan på tropiska öar känns gjort och för mig helt ointressant. Hade varit trevligare om utvecklingstid las på något man "gave a fuck about". Ohwell.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv
Medlem
Skrivet av aspunk:
Skrivet av kill455:

Skulle vart coolt o kunna köra som japan

Skulle vara coolt om folk kollade på videon innan de kommenterade om vad som fattas

Tycker att det är kul att man får köra som andra sidan. Orkar inte med att man alltid är amerikan. Därför tänker jag köpa rising storm.
Om du inte gillar att köra som japan finns den amerikanska sidan också


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Hur ser aktiviteten ut i detta spelet nuförtiden. Har det på steam men aldrig orkat sätta mig in i det.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Hur ser aktiviteten ut i detta spelet nuförtiden. Har det på steam men aldrig orkat sätta mig in i det.

Jag har väl inga siffror men det är inga problem att hitta en server med 64 spelare om man vill det. Skoj har man också.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag älskar RO1 & 2 och spelade det precis gick in på FZ och såg denna nyhet =D Jag blev så glad att jag hoppar ur folkdräkten när som helst !! Det verkar riktigt fina miljöer i Rising Storm och längtar mycket =D !

Medlem

Färskt, står det i nyhetsrubriken.

Backa till kommentarstråden till er förra nyhet om RO2 Rising Storm så hade en användare redan länkat till exakt den här videon. Vad var det, två veckor sen kanske? Mer, möjligen? Can't help but notice

Disclaimer: bra att ni lägger upp den här såklart, alla har inte hunnit se den, man hinner inte alltid läsa kommentastrådarna etc etc etc.

Medlem

När jänkarna har bättre vapen borde japanerna ha betydligt kortare spawntimes istället, så de kan överrumpla amerikanarna rent nummermässigt. De skulle kunna spela mer banzai-mässigt än amerikanarna då eftersom de vet att de inte behöver vänta på att respawna. Det skulle bli en så fräck strid med kvalitet vs kvantitet.

Medlem

Verkar skoj! Men jag blev faktiskt "sjösjuk" när jag tittade på filmen. Hoppar det likadant idet riktiga spelet?

Medlem

Verkar Skoj! Men jag blev faktiskt "sjösjuk". Gungar det lika mycket i spelet som i filmen?

Medlem

M1 Garand!
Det är baske mig favvobyssen från WW2.

Medlem

Skulle väl kunna lägga några timmar på detta!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Gillar att expansionen är gratis. Se och lär DICE!!

ELF
Medlem

Färskt gameplay? Har ni länkat fel video? Detta är ju gammalt...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Inaktiv
Skrivet av kill455:
Skrivet av aspunk:
Skrivet av kill455:

Skulle vart coolt o kunna köra som japan

Skulle vara coolt om folk kollade på videon innan de kommenterade om vad som fattas

Tycker att det är kul att man får köra som andra sidan. Orkar inte med att man alltid är amerikan. Därför tänker jag köpa rising storm.
Om du inte gillar att köra som japan finns den amerikanska sidan också

Du tror inte vi vet det?

Inaktiv
Skrivet av daskedennis:

Hur ser aktiviteten ut i detta spelet nuförtiden. Har det på steam men aldrig orkat sätta mig in i det.

Spela på du, folk spelar för fullt, lirar då och då

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Gillar att expansionen är gratis. Se och lär DICE!!

Har du eller någon annan källa på det? Hittade bara en gammal forumpost från 2011 av en mod som skrev att all DLC, förutom möjligen Rising Storm, skulle vara gratis.

edit: Grävde lite mer och hittade detta

Skrivet av Yoshiro:

To clear up some misconceptions and answer a few points.

Rising Storm is no longer a mod. It is being developed as a full expansion, with many here in the office working on it. It is now the single largest official content update in the history of any Tripwire product, including new maps, new weapons, new character models, new features and more. And that is just in the initial release, we have plans for more down the line.

As an expansion it will cost money. For those that own RO 2, it will be available for an additional price. For those that do not own RO 2, it will be available in a package that includes RO 2 MP for a price above that of RO 2 by itself. The prices have not been finalized yet.

Alltså kommer det inte vara gratis.

Medlem

Inte for att jag vill verka negativ eller liknande, men kanns lite enformigt aterigen med bara Usa och Japan i stlla havet. varfor ingen later en spela ANZAC, Storbrittanien,Kina och Sovjet som alla deltog i stilla havs kriget kanns lite konstigt.

Sovjet attackerade Manchuriet 1945 den nionde augusti med ca 1 miljon soldater och det namns inte det heller, mycket udda och halv historiskt korrekta spel som slapps nu fortiden. dar man valjer att ta bort vissa lander som deltog i konflikterna.

Inaktiv
Skrivet av Cypher:

Inte for att jag vill verka negativ eller liknande, men kanns lite enformigt aterigen med bara Usa och Japan i stlla havet. varfor ingen later en spela ANZAC, Storbrittanien,Kina och Sovjet som alla deltog i stilla havs kriget kanns lite konstigt.

Sovjet attackerade Manchuriet 1945 den nionde augusti med ca 1 miljon soldater och det namns inte det heller, mycket udda och halv historiskt korrekta spel som slapps nu fortiden. dar man valjer att ta bort vissa lander som deltog i konflikterna.

Hur balanserar man ett 1945-soviet mot en väldigt liten och dåligt utrustad japansk styrka? 1945 hade röda armen dessutom överflöd av automatiska vapen och tunga stridsvagnar, medan japanerna hade Ha-Gos och gamla gevär. Mot amerikanerna hade japanerna i alla fall terrängen till sin fördel, men Manchuriet var ju bara en slakt.

1
Skriv svar