40 timmars badminton!

Flakmonkey
40 timmars badminton!

Det har jag att se fram emot efter att jag och min polare David bokade in en tid för 40 veckor framåt på Badmintonstadion i Stockholm. Ser verkligen fram emot att få in den rutinen då det är ett fantastiskt kul sätt att träna på. Sen så är det ju extra kul eftersom vi trots att jag vunnit 11 av de 12 set vi spelat hittills är jämna och tävlingsmänniskor som inte ger upp i första taget. Kommer nog ha en rad klassiska bataljer fram till juni 2013 då våra bokningar tar slut

Lär ju nu iofs bli så att man inte kommer spela precis varje vecka. Ibland är det andra saker man måste eller vill göra men då är det ju bara att man rekryterar någon annan att spel med. Dubbelmatcher blir det ju också förstås, gärna då mix med flickvänner. Det är åtminstone förhoppningen men vi är inte helt övertygande om att det kommer bli så. Ska också bli skoj att få lära sig att spela ordentligt, nu gör man så mycket misstag så det inte är sant och håller nog en skrattretande låg nivå. Så känns det iaf nu, men det ska bannemig inte kännas så om ett år. Då ska det vara fart under galocherna och i slagen!

Det här är målet såklart...

#blogg

Medlem
40 timmars badminton!

galoscherna*

...herr skribent ;P

signatur

Imperator

Medlem

Synd att man inte bor i närheten, då kunde jag ställt upp och spela mot dig också.
Tänkte komma igång med Badminton:en i våras samtidigt som jag började med Bordtennis:en, men det blev bara Bordtennis då.

Nu har säsongen börjat igen, så får se ifall man börjar med Badminton:en igen.

signatur
Medlem
1
Skriv svar