Imponerande uppvisning från okänt MMO – Black Desert
Hört talas om det massiva onlinerollspelet Black Desert Online? Inte vi heller, men en ny video visar upp läckra miljöer, karaktärer och strider. Missa inte!
#guild-wars-2, #black-desert-online, #pearl-abyss
Detta såg ju spännande ut fram tills dom började slåss...
Klarar inte av ett sådant combat system, passar inte mig i smaken.
Likadant för mig.
Oerhört vacker arkitektur. Ansiktena och grafiken var även imponerande. Den grafiska designern vet vad han eller hon håller på med!
Tråkigt nog verkar det vara ett generiskt MMORPG med ingenting nytt.
Have a good time!
Jag är svag för spel med ovala månar, papegojhästar och troll som hoppar och pustar! Även + i kanten för att spelets estetik påminde om Assassin's Creed.
Älskar Combaten!
Fick gåshud när dem visa karaktärerna på nära håll, men det är en sak som oroar mig, såna här spel med fina karaktärer och så fin grafik brukar oftast inte vara open-world, utan att det laddar varje gång man går igenom en gränd och sedan är man i en instance med max 5 pers.. Om det är open-world så släpper jag Gw2 och WoW och spelar det här haha!
Detta såg ju spännande ut fram tills dom började slåss...
Klarar inte av ett sådant combat system, passar inte mig i smaken.
Likadant för mig.
Oerhört vacker arkitektur. Ansiktena och grafiken var även imponerande. Den grafiska designern vet vad han eller hon håller på med!
Tråkigt nog verkar det vara ett generiskt MMORPG med ingenting nytt.
Samma här. Med bättre combat så hade varit riktigt intressant.
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Snyggt som fan, men man undrar ju om det kommer flyta på med animationer för hår och päls i något större strider? Inte omöjligt med en bra optimerad grafik motor.
Striden i slutet var dock en downer, clusterfucks är aldrig kul. Men gillar verkligen att mmo's börjar kräva lite mer rörelse! En dag kanske man rent av blir utmanad?
Hmm, ja. Själv fick jag samma vibbar som när jag såg Lineage 2 första gången. Fasligt snyggt men jag vet inte om det räcker för mig. Mmorpg:na känns som de står å stampar på samma ställe som för flera år sedan. Det som skiljer är snyggare grafik men utöver det är det samma visa om igen.