Imponerande uppvisning från okänt MMO – Black Desert

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av FunnX:

Varför kan ingen göra ett WW2 mmo eller i en realistiskt värld etc GTA mmo lr något sånt alltid massa fantasi.

APB Reloaded kan du kolla in

APB Reloaded? Jo, det var skitkul när det relaunchade. Spelade det på launchdagen och mötte folk MYCKET högre level än mig, dvs folk som behöll sina karaktärer på något sätt sedan förra upplagan. Skitkul att inte ha någon chans alls. Not. Beware of APB Reloaded.


signatur

I drank what?

Medlem

Imponerande hur mycket det hackade, det gick ju inte att få en känsla för spelet överhuvudtaget.

Medlem

Blev föga imponerad av grafiken, såg inte levande ut, särskilt inte karaktärerna såg ut som foton, inget djup

Till talar då inte mig

Medlem
Skrivet av FunnX:

Varför kan ingen göra ett WW2 mmo eller i en realistiskt värld etc GTA mmo lr något sånt alltid massa fantasi.

Jag är själv spelhandlings utvecklare och spel görs oftast till majoriteter särskilt mmo's pga att det är kostsamt att hålla igång ett mmo spel . Och majoriteten vill allefall ha ett korn av fantasy, så om man vill ändra det får man utveckla egna mmo's

Mvh
Renardrusé

Medlem
Medlem
Skrivet av FunnX:

Varför kan ingen göra ett WW2 mmo eller i en realistiskt värld etc GTA mmo lr något sånt alltid massa fantasi.

WW2 Online finns väl redan.

Medlem

WHOA känns som ett team hörde bethesda säga att ett riktigt skyrim online skulle vara omöjligt och lackade ur och gjorde det själva! Fan vad fett att combat ser ut att köra bra realtidsströmmande teknik, på tiden att 10 år gammal modem-anpassad teknik slängs i soptunnan, jag menar, vem fan sitter hemma med ett 56k modem och nojjar för uppkopplingsproblem nu för tiden? Man kan ju för fan sitta en på svt, en på spotify och två och lan'a på en normal uppkoppling idag.

När wow kom ut var det cutting edge, kul att nu mer än tio år senare, så gör ett företag ett MMO som äntligen är cutting edge med dagens mått ist för att bara göra fula wow-kloner som går att köra på pentium 4or med fattiga ati radeon 8000 och 256 meg ram.

123
Skriv svar