Sidoscrollande ninja-smygaren Mark of the Ninja ute nu

Robot
Sidoscrollande ninja-smygaren Mark of the Ninja ute nu
Medlem
Sidoscrollande ninja-smygaren Mark of the Ninja ute nu

Det här är ett av de få tillfällen där jag känner att jag gärna skulle ha ägt en Xbox...

Medlem

Ser kul ut, synd att det bara är för xbox.

Skribent

Ser ut precis som Shank. Är det samma utvecklare?

Medlem

samma utvecklare som shank å det är riktigt bra stealth spel ^^ rekommenderar det stark.

å precis som shank misstänker jag att det lär nog komma till steam osv framöver åxå ^^

Jag säger bara Sho Kosugi...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Underbart och verkar mer prisvärt en Deadlight

Men när kommer ett "riktigt" ninja spel som är en blandning av AssCreed, Hitman och Batman???


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Brutalt bra, synd att "vanliga" spel är sämre än vad sk arcade är, dealight är oxå en höjdare, mer sådant här och skippa högbudgetkrafs som kostar flis och som inte är mer än en fis i universum!

Mark of the ninja, lätt ett köp!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Brutalt bra, synd att "vanliga" spel är sämre än vad sk arcade är, dealight är oxå en höjdare, mer sådant här och skippa högbudgetkrafs som kostar flis och som inte är mer än en fis i universum!

Mark of the ninja, lätt ett köp!

Är det ett problem att båda sorterna utvecklas? Det finns bra och dåliga spel i båda kategorierna.

Medlem

Fan, detta vill jag se i ps store asså. Aldrig provat Shank dock, är det i samma ådra som detta? Kanske får bli ett Shank-köp tills detta dyker upp på ps3 om det kittlar samma nerver.

Skrivet av afterclap:

Fan, detta vill jag se i ps store asså. Aldrig provat Shank dock, är det i samma ådra som detta? Kanske får bli ett Shank-köp tills detta dyker upp på ps3 om det kittlar samma nerver.

Samma tecknade stil men tokmycket mer action...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av afterclap:

Fan, detta vill jag se i ps store asså. Aldrig provat Shank dock, är det i samma ådra som detta? Kanske får bli ett Shank-köp tills detta dyker upp på ps3 om det kittlar samma nerver.

Samma tecknade stil men tokmycket mer action...

Tack! Låter lockande. Blir att prova det

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Brutalt bra, synd att "vanliga" spel är sämre än vad sk arcade är, dealight är oxå en höjdare, mer sådant här och skippa högbudgetkrafs som kostar flis och som inte är mer än en fis i universum!

Mark of the ninja, lätt ett köp!

för att de som utväklar dessa sep behöver ta sig in i den stora marknaden och behöver göra nått mycket bättre en de stroa aktörerna för attt kunna få ett namn.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

sånahär spel jag hoppas ouya kommer bli bombad utav !

1
Skriv svar