WRC 3-demo släpps idag

Robot
WRC 3-demo släpps idag

Playstation 3-lirarna kan testa på rallyspelet redan idag, Xbox-ägarna får vänta tills fredag.

#wrc-3


Medlem
WRC 3-demo släpps idag

Och som vanligt så blir PC-användarna utan eller vadå?

Medlem

Pc demo då


signatur

Meep!

Medlem

Har varit en ps3 älskare en lång tid. Men när man har köpt sig en gamingdator så står ps3:an bara och samlar damm. Kan inte förstå vad jag har gått miste om i grafikväg. SÅ GE OSS ETT PC DEMO! -spottar på dagens konsoler-

Medlem

Av det jag har sett utav denna titeln så är det inget att hänga i julgranen, väntar hellre på Dirt 4 i så fall, förhoppningsvis skippar de allt vad gymkhana heter nu när dem har Showdown för sånt trams.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Av det jag har sett utav denna titeln så är det inget att hänga i julgranen, väntar hellre på Dirt 4 i så fall, förhoppningsvis skippar de allt vad gymkhana heter nu när dem har Showdown för sånt trams.

Det gör de aldrig! Dirt är alldeles för arkadigt för att bli seriöst. Inte ens riktiga banor finns ju. (knappt)

Jag har provat demo på ps3an i några timmar nu och jag gillar det skarpt! Lite realistiskare än Dirt 3 men inte som en riktigt SIMrally!
En skön balans och bilen känns bra! Den understyr lite och känner sig lite orkeslös ibland men man får heller inte ställa in bilen något på demon men det kommer!
I approve!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Ett PC demo om de vill ha mig som kund.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Finns det cockpit view? Annars får det va, blivit för bortskämd av forza-serien, jag kan verkligen inte uppskatta racing-spel utan cockpit view. Inget racingspel kan kalla sig realistiskt utan det, nu kräver jag visserligen inte full realism men jag vill i alla fall känna att jag kör en riktig bil och inte sitter bakom och kör en radiostyrd.

Medlem

Purjo, ja det gör det! Och det är sjukt bra gjort!
Tar du en vänster sväng på ställ så tittar föraren automatiskt mot slutet av kurvan. Låter konstigt men funkar sjukt bra!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem
Skrivet av BlåMes:

Purjo, ja det gör det! Och det är sjukt bra gjort!
Tar du en vänster sväng på ställ så tittar föraren automatiskt mot slutet av kurvan. Låter konstigt men funkar sjukt bra!

det har väl shift 2 också?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av LuNxOr:

Har varit en ps3 älskare en lång tid. Men när man har köpt sig en gamingdator så står ps3:an bara och samlar damm. Kan inte förstå vad jag har gått miste om i grafikväg. SÅ GE OSS ETT PC DEMO! -spottar på dagens konsoler-

Jag spelar PS2 ibland. Men jag är ju inte lika grafikberoende som du. Så jag spottar inte på nåt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av LuNxOr:

Har varit en ps3 älskare en lång tid. Men när man har köpt sig en gamingdator så står ps3:an bara och samlar damm. Kan inte förstå vad jag har gått miste om i grafikväg. SÅ GE OSS ETT PC DEMO! -spottar på dagens konsoler-

Jag spelar PS2 ibland. Men jag är ju inte lika grafikberoende som du. Så jag spottar inte på nåt.

Jag spelar N64 väldigt ofta, I claim minst grafikberoende.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av BlåMes:

Purjo, ja det gör det! Och det är sjukt bra gjort!
Tar du en vänster sväng på ställ så tittar föraren automatiskt mot slutet av kurvan. Låter konstigt men funkar sjukt bra!

det har väl shift 2 också?

Det är möjligt! Men fler spel borde ha det! Sjukt skönt


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

1
Skriv svar