Sega förklarar Alpha Protocol-förseningen

Robot
Medlem
Sega förklarar Alpha Protocol-förseningen

Helt ok för mig. Sett fram emot spelet, men om de lägger den extra tiden på att se till att spelet blir så bra det kan bli så kan jag nog tåla ett par månader till.

Vi kommer ju alla ihåg vad som hände när Obsidian senast tvingades släppa ett spel för tidigt pga utgivar-tryck... *ahem*KOTOR2*ahem.

Medlem

Då jag samlat mig efter Mass Effect 2 kan det här mycket väl vara nästa RPG jag sätter tänderna i.

Medlem

Verkar fräckt tycker jag. Hoppas bara att det inte blir för buggigt och att portningen till PC blir lika bra som Mass Effect.

Inaktiv

LucasArts har några saker att lära sig från Sega...

Tack!
Nu får äntligen Obsidian visa var de går för!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Hade det varit lite mer seriöst så hade jag varit intresserad, tycker att det blivit lite för överdrivet med sina konstiga karaktärer osv.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Och så ska Fallout: New Vegas komma i år. Vilket jag har svårt att tro. Kommer dröja till minst 2011.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Är det jag som är helt ute, eller är personen som blir hotad inte lik Big Boss från Metal Gear Solid serien...? Bara lite skäggigare och ingen ögonlapp. Jag får i alla fall upp en bild av honom när jag ser på bilden.

Medlem

Alpha Protocol är det spel jag ser fram emot mest, och jag stör mig inte så mycket på förseningen. Men det hade varit trevligt att kunna spela det direkt när semestern börjar.

1
Skriv svar