Alla annonserade spel till Wii U

Moderator | Testpilot
Alla annonserade spel till Wii U

Roligt nog ska jag köpa en Wii istället nu när den blir billig.

Fattig student..


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Inget som lockade i listan för att köpa en helt ny konsol..
Fixa exklusivt Timesplitters 4 / Banjo-Threeie till er lista så kommer jag stå först i kön för Wii-U.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Nintendo Land, Game and Wario och Tank Tank Tank! är de spel som tilltalar mig på den listan. Tekken ser också bra ut, men det skaffar jag till PS3.

Medlem

är bara 1 spel som kommer rulla på min tvruta från wii u, och det blir Zombi u

Medlem
Skrivet av Mellansalt:

Fixa exklusivt Timesplitters 4 / Banjo-Threeie till er lista så kommer jag stå först i kön för Wii-U.

Banjo-Threeie kommer aldrig hända då Rare äger det varumärket och Microsoft äger Rare 100%.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Inaktiv

Nintendo är det enda företag som kan få mig att köpa en konsoll för att spela ett spel. Tyvärr var Zelda ingen släpptitel.

Medlem

Jag ska göra mig av med mitt Wii samt mitt 3DS som jag inte har använt på över ett år och sedan införskaffa Wii U när det släpps den 30:e nov

Medlem

0 intressanta spel imo

(om man inte räknar med tex ME3 och Darksiders II, fast dom e ju redan släppta)

Medlem

Synd att det inte fanns ett nytt Zelda vid release. Eller någon hd samling =(

Medlem

En hel del intressanta spel på den listan, är sugen på en WiiU men tror inte jag kommer ha råd

Medlem

Blir ett inköp av ett Wii U när ett metroid, Zelda och ett nytt Mario (typ M64 eller galaxy alltså 3D värld) till dess blir det inget köp

Medlem
Skrivet av Mithos-SWE:
Skrivet av Mellansalt:

Fixa exklusivt Timesplitters 4 / Banjo-Threeie till er lista så kommer jag stå först i kön för Wii-U.

Banjo-Threeie kommer aldrig hända då Rare äger det varumärket och Microsoft äger Rare 100%.

Nåja, vad är väl en bal på slottet.. Banjo-Threeie kunde vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar :'(


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Ni har missat Bayonetta 2.

Det är ju WiiiiiiiuUUuu exklusivt till och med.

Medlem

Kan inte november komma snabbare


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Ni har missat Bayonetta 2.

Det är ju WiiiiiiiuUUuu exklusivt till och med.

Det är väl förmodligen ingen släpptitel? De hade ju bara en teaser att visa upp innan.

Medlem

NSMB U och Aliens: Colional Marines ser intressant ut för min del... men A: CM släpps väl på de andra konsolerna också?

Medlem

Det är nog en länk till FEL Wipeout-spel i listan. Lär väl snarare vara nåt som bygger på den tokroliga, ja helt hysteriskt underhållande dratta på arslet-humorserien som går på tv.

1
Skriv svar