Alla annonserade spel till Wii U
Över 50 titlar ska släppas till Nintendos nya konsol de första månaderna - vi har hela listan.
#funky-barn, #nba-2k13, #007-legends, #call-of-duty-black-ops-2-2, #tranformers-prime, #wipeout-3, #skylanders-giants, #cabelas-dangerous-hunts-2013, #rapala-pro-bass-fishing, #monster-hunter-3-ultimate, #rise-of-the-guardians-the-video-game, #ben-10-omniverse, #family-party-30-great-games-obstacle-arcade, #epic-mickey-2-the-power-of-two, #mass-effect-3, #madden-nfl-13, #fifa-13, #trine-2-directors-cut, #runner2-future-legend-of-rhythm-alien, #zumba-fitness-core, #jett-tailfin, #tekken-tag-tournament-2, #tank-tank-tank, #nintendo-land, #new-super-mario-bros-u, #ninja-gaiden-3-razors-edge, #sing-party, #lego-city-undercover, #wii-fit-u, #game-wario, #pikmin-3, #the-wonderful-101, #aliens-colonial-marines, #sonic-all-stars-racing-transformed, #nano-assault-neo, #warriors-orochi-3-hyper, #darksiders-2, #wheel-of-fortune, #jeopardy, #toki-tori-2, #assassins-creed-3-2, #just-dance-4, #marvel-avengers-battle-for-earth, #rabbids-land, #sports-connection, #your-shape-fitness-evolved-2013, #zombiu, #rayman-legends, #scribblenauts-unlimited, #game-party-champions, #batman-arkham-city-armored-edition
Roligt nog ska jag köpa en Wii istället nu när den blir billig.
Fattig student..
Fixa exklusivt Timesplitters 4 / Banjo-Threeie till er lista så kommer jag stå först i kön för Wii-U.
Banjo-Threeie kommer aldrig hända då Rare äger det varumärket och Microsoft äger Rare 100%.
| R7 5700x3D | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Kingston 2x16GB @ 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 4070 Ti Super | Kingston NVMe 512GB + 1TB + 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |
Fixa exklusivt Timesplitters 4 / Banjo-Threeie till er lista så kommer jag stå först i kön för Wii-U.
Banjo-Threeie kommer aldrig hända då Rare äger det varumärket och Microsoft äger Rare 100%.
Nåja, vad är väl en bal på slottet.. Banjo-Threeie kunde vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar :'(
"De kallar sig Brown och menar det"