Overstrike blir Fuse – se den nya trailern

Robot
Overstrike blir Fuse – se den nya trailern

EA och Insomniac har släppt den första trailern från Fuse, ett spel som tycks ta tillvara på det Ratchet-skaparna kan bäst – vapen.

#insomniac-games, #fuse


Medlem
Overstrike blir Fuse – se den nya trailern

Ser sämre ut än sist, mindre personlighet och mer traditionell Third Person Shooter

Medlem

Det jag hoppas åtminstonne är att det Co-op som kommer finns är splitscreen Co-op. Är så himla trött på att alla spel till konsoler som har Co-op men inte splitscreen, nä allting ska vara öven nätet/local network.
Seriöst konsoler är till för att man ska kunna spela tillsammans i samma rum.
Om jag hade velat spelat Co-op online hade jag spelat på min dator!

Medlem

Från att ha varit en intressant skojig co-op shooter med lite incredibles känsla/humor över det (vilket utvecklaren insomniac är bra på) så har det nu blivit en till generisk mainstream "gritty mature" shooter som självklart är menat ska tilltala CoD/GoW demografin.

Tackar EA, men jag avstår. Jag hoppas att många kommer göra likaså.

Medlem

VAFAN
HÄNDE
MED
DEN
PIXAR-TECKNADE STILEN!?

Fan vad ledsen jag blir nu. När det hette OverStrike så kändes det som Tom Clancy möter Pixar och mitt intresse var på topp. Här ser karaktärerna riktigt tråkiga ut.

Medlem

Verkar som att folk missade delen där det stod "CGI teaser" under den gamla rullen. Snackar huvudsakligen om folk som kommenterade förra året.

Medlem

Jag skulle tippa på att det är ea som ligger bakom det urtråkiga beslutet att ändra om vad som såg ut att bli ett humoristiskt och annorlunda spel till ett generiskt och förutsägbart spel...

Suck...ea....

Inaktiv
Skrivet av Touhatsu:

Från att ha varit en intressant skojig co-op shooter med lite incredibles känsla/humor över det (vilket utvecklaren insomniac är bra på) så har det nu blivit en till generisk mainstream "gritty mature" shooter som självklart är menat ska tilltala CoD/GoW demografin.

Tackar EA, men jag avstår. Jag hoppas att många kommer göra likaså.

Fråga dig själv varför.. jo, på grund av EA.

Det verkar som om Insomniac har fått slut på idéer. Det lockade inte alls.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

EA=Rape

Som vanligt då...

Happ, kul att Overstrike, som hade varit en klar förbokning. nu ser ut som skit

Medlem

Vad vart det jag just såg? För mycket grejer hände på skärmen samtidigt så det var svårt att fatta något... Verkligen en dålig Trailer

Medlem
1
Skriv svar