Åtta minuter från nya Medal of Honor

Medlem

Älskade det första, blir ett köp denna gången också. Spela som Svenska SOG i mp blir fett.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Gör en fet HD-version av Medal of Honor: Allied Assault i Frostbite-motorn istället!

Det kan man säga om Call Of duty 2 och Battlefield 1942 också!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Mmmh många spel man skulle vilja återuppleva i t.ex Cryengine 3.. MoHAA under landstigningen hade varit så ballt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Trianglar alltså? Heh...


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Nja... Lite för mycket railshooter-känsla och "har sett det förut".

Medlem

sista moh var sjukt dåligt, SP var kul. Men MP kan man kasta i soptunnan.

Medlem

Är ingen FPS person direkt, mycket på grund av att det generellt sett följer rådande trender tills dom är så nötta så man kräks.

"Modern" stilen va kul i BF 2 fram till CoD 4 typ, sen eskalerade det precis som med WW2 gjort åren innan.

För helvete kan man inte byta lite nångång?
Amerikansk/Nato soldat på 2000-talet..... rollspelar hellre en ostmacka....

Medlem

Ja köper det om det har co-op split screen. finns så få spel som stödjer 2 spelare i den här genren.

Medlem
Skrivet av Lepr:

"Modern" stilen va kul i BF 2 fram till CoD 4 typ, sen eskalerade det precis som med WW2 gjort åren innan.

Ja precis så. Jag kommer ihåg när man tyckte "wow en modern skjutare, fan va coolt!". Det var länge sen dock, runt BF2 och strax efter. Jag spelar Bad Company 2, jag tycker det är riktigt bra spel men det räcker med en modern skjutare för mig. Jag har BF3 också men det visade sig ju ospelbart på PS3 så det var därför jag köpte BC2 istället och det funkar bra. Jag spelade ju Betan på BF3 innan jag köpte men det bevisar bara att de kan fucka upp saker till slutliga spelet också, inte bara fixa grejer. Man vet aldrig hur ett färdigt spel blir, därför kommer jag nog inte köpa spel på release någon mer gång.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

jag är personligen trött på dessa fps-titlar nu, ser precis ut som de tidigare liknande spelen, och iom att EA står bakom så tänker jag definitivt inte lägga en krona på det.

Medlem

Animationerna såg ju inte allt för bra ut heller..

Medlem
Skrivet av sinan:

sista moh var sjukt dåligt, SP var kul. Men MP kan man kasta i soptunnan.

Tycker precis tvärtom.

Medlem

Jo ni, en massa gnäll men jag blev sugen på spelet om den har en bra kampanj. Jag 'r fortfarande sur på BF3 skriptade tillsällning.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Håller med er. Såg inte så kul ut....

Håller med om trianglarna (bf3 tacos). Annars tror jag de körde på konsol. Det brukar se ut sådär när man tittar omkring eftersom det är en liten dvärgjoystick man vevar med. Sån som är gjord för att flyga flygplan med.

Medlem

Grafiken i spelet måste vara totalt värdelös om det är 1080p i videon.. Vattnet såg ut som flytande cement och glasrutan på en bil hade samma färg som en sten?

Medlem

Call of Duty - your time is up!

Medlem

sa du ak5? ..ta mina pengar

2 olika sikten på samma bössa ..fifän det va smart


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jäkla gnäll på folket härinne. Det här spelet kan knappast inte vara mer skit än BF3


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Inaktiv

Verkar kul för att vara en railshooter

Inaktiv
123
Skriv svar