Dante's Inferno filmat

Robot
Medlem
Dante's Inferno filmat

Det har ju redans släppts?

Medlem

inte för pc iofs, men ja. till 360 är det ju ute.

Medlem

Ja precis, såg det i ett flertal spelbutiker i helgen som var och blev lite förvånad eftersom jag inte sett några recensioner ?

Varför är det så lockande med helvetet?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vill man uppleva en del av helvetet kan man spela någon kass konsollportning, eller lira FPS med joystick.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av lapa:

inte för pc iofs, men ja. till 360 är det ju ute.

Ska väl inte ens komma till pc dock.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Hade tänkt skaffa detta men när jag såg att EA är inblandat tvekar jag asså =/


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Det spelet va la inte så värst bra, de som inte upplevt god of war liren kommer nog hylla detta, men annars så käns det som en ganska torftig kopia.

Medlem

Riktigt kul spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Efter testat demot så, själva miljön, hur dom sätter syn på allt som händer, historian bakom osv. Är väldigt lockande. Men tycker gameplayen var lite trist. Känns som det är roligare att spela Devil may cry.

Medlem

Men va? jag har ju nästan varvat spelet redan Dom ligger en vecka efter här på fz.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Roligt spel men jag hade avvaktat tills det kommer i rea hyllan då det är på tok förkort för vad de vill att man sak betala för det.

Första genomgången på andra svårighetsgraden av fyra tog 7:47, är på andra genomgången nu på tredje svårighetsgraden och ligger på 5:51 med max ca 30 - 40min kvar.
Då har ja inte rusat genom det heller utan kört det normal snabbt.

1
Skriv svar