Robot
Borderlands 2

Borderlands blåste in likt en sandstorm och stal många actionhjärtan och ännu fler speltimmar. Tre år senare är Texas-utvecklaren tillbaka med en tvåa som klår originalet på samtliga punkter – med råge.

#id-software, #rage, #borderlands, #gearbox-software, #borderlands-2, #doom, #mass-effect, #quake, #unreal-tournament-2004


Medlem
Borderlands 2

Ok, slår till nästa gång det är rea på Steam

Medlem
Skrivet av KatOne:

Ok, slår till nästa gång det är rea på Steam

Greenmangaming har det mycket billigare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Moderator | Testpilot

Verkar som det är "samma spel" fast bara förbättrat på det flesta fronter. Good stuff!

Bra skrivet btw Calle!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hur många timmar har ni spenderat på spelet innan recensionen?

Medlem
Skrivet av Wuthango:

Hur många timmar har ni spenderat på spelet innan recensionen?

Gissar på två timmar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

låter bra, men hur står det till med kvinnosynen?

ne, men jag funderar lite på hur det är att spela det på PCn, kommer ihåg att det var bedrövlig FOV i ettan och att det var ett ruggigt dåligt system för multiplayern, iaf när man spelade över steam. har detta förbättrats?

Medlem
Skrivet av moberg:

låter bra, men hur står det till med kvinnosynen?

ne, men jag funderar lite på hur det är att spela det på PCn, kommer ihåg att det var bedrövlig FOV i ettan och att det var ett ruggigt dåligt system för multiplayern, iaf när man spelade över steam. har detta förbättrats?

Det ser ut att ha en bra options den här gången, måste jag säga
http://www.youtube.com/watch?v=ak7Sqs_ituU&feature=g-u-u

Medlem

körde ettan på både pc och 360. Den här gången blir det nog enbart 360 pga. local coop!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Har köpt på Steam för 1½ månad sen, pre-loadade den igårkväll

Medlem
Medlem

Intressant.

Men varför får det bara en fyra? Pga de första 10 uppdragen? Hela recensionen låter lite som en hyllningssaga och sen kommer betyget jag inte hade förväntat mig.

Medlem
Skrivet av Norrin:

Intressant.

Men varför får det bara en fyra? Pga de första 10 uppdragen? Hela recensionen låter lite som en hyllningssaga och sen kommer betyget jag inte hade förväntat mig.

ja, jag tyckte också det var lite konstigt. Jag har iof bara skummat texten. Ska läsa mer sen...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Norrin:

Intressant.

Men varför får det bara en fyra? Pga de första 10 uppdragen? Hela recensionen låter lite som en hyllningssaga och sen kommer betyget jag inte hade förväntat mig.

Håller med personen ovan! Första gången jag ser ett spel bli downrankat 25% pga. de 10 första uppdragen. Det är ju så att man undrar hur fan folk recenserar nu för tiden. Betygsresultatet är ruskigt lik GRs för övrigt....

Testpilot

Ser bra ut , bra PC stöd och ser ju coolt ut , frågan för mig är när fasen man ska hinna köpa o spela det ? ...

Medlem

Hur är spelet när det kommer till folk (Föräldrar) som inte har så mycket tid om kvällarna att lira? Är det ett sådant spel man kan sätta sig ned och spela en timme på en kväll lite snabbt och ändå ha skoj eller blir spelet bara tråkigt kortare sessioner?


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Mayhem Awaits! .. And I will bring friends!

Medlem

Bokade det till pc då jag hört att det ska bli bättre optimerat än första. Men jag lirade Ettan på Xbox 360 endast Lan Co-op, vilket var sjukt kul! Hoppas bara Lan känslan finns där med pc också!

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KatOne:

Ok, slår till nästa gång det är rea på Steam

Greenmangaming har det mycket billigare.

http://www.cjs-cdkeys.com/products/Borderlands-2-Steam-Key.ht...
265kr

Jag testade 1:an för ett tag sedan. Trist i soloplay, men kul i MP.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av KatOne:

Ok, slår till nästa gång det är rea på Steam

Greenmangaming har det mycket billigare.

http://www.cjs-cdkeys.com/products/Borderlands-2-Steam-Key.ht...
265kr

Typ vadå, 20 kr billigare än från GMG som är steam authorized.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Frilansare
Skrivet av Norrin:

Intressant.

Men varför får det bara en fyra? Pga de första 10 uppdragen? Hela recensionen låter lite som en hyllningssaga och sen kommer betyget jag inte hade förväntat mig.

BARA en fyra? Hur menar du nu?

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Norrin:

Intressant.

Men varför får det bara en fyra? Pga de första 10 uppdragen? Hela recensionen låter lite som en hyllningssaga och sen kommer betyget jag inte hade förväntat mig.

BARA en fyra? Hur menar du nu?

Äsch, stryk "BARA" då.

Jag vet inte, efter att ha läst recensionen lät det som en femma. Sen såg jag att det blev en fyra och tyckte det var lite oklart vad var negativt förutom de 10 första uppdragen.

Medlem

Inte för att vara dryg men jag räknar kallt med att er recension av Mist of Pandaria kommer vara sjukt negativ och avslutas med en femma i betyg...

Lite som iPhone 5 previews... bu buuuh buuhuuu 10/10!

Avstängd

Hur är AI:n? Testade Borderlands och en av anledningarna till att jag inte orkade med spelet var den trista AI:n. De bara stod där och blev skjutna...

Medlem

Allt blir så mycket enklare när man inser att texten är det som betyder något.

Trevlig recesion förresten, och jag gillar två synvinklar.

Medlem

Blir ett köp när det reas ut, har lagt alldeles för mycket pengar på spel de sista månaderna
Men in i hyllan skall Borderlands 2 förr eller senare i vilket fall som

Medlem

Använde VPN och spelade i 2 h (Ska till tandläkaren så får bli mer senare) på Steam.
Enligt mig så är inte de första uppdragen speciellt dåliga, dock om de är det i jämförelse med resten så måste de andra vara riktigt bra ^^

Skrivet av paul_w:

Hur är AI:n? Testade Borderlands och en av anledningarna till att jag inte orkade med spelet var den trista AI:n. De bara stod där och blev skjutna...

Den är bättre än i 1:an.

Frilansare
Skrivet av Bobbey:

Inte för att vara dryg men jag räknar kallt med att er recension av Mist of Pandaria kommer vara sjukt negativ och avslutas med en femma i betyg...

Lite som iPhone 5 previews... bu buuuh buuhuuu 10/10!

Jo Bobbey, det var faktiskt rätt drygt. Vad baserar du det på?

Inaktiv

Bra recension, Calle! Blev faktist sugen på att köpa det nu.

123
Skriv svar