Fable III snart i slutredigering

Medlem
Fable III snart i slutredigering

Synd att det inte släpps till PC..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ät skit Molyneux. Bluffmakare.

Medlem

Visst ser jag fram emot Fable 3, men Molyneux är verkligen inte någon jag kan ta på allvar längre.

Medlem

Han är GRYM, man får bara ta det han säger med en SKOPA salt :D. Tycker att Black and White, fable 1/2, Dungeon Keeper, alla har varit riktigt bra, inte så bra som han säger att det skall vara, men bra nära!

Medlem

Lite nära inpå 2an, är det inte... Nåja, kommer köpa det och dränkas i världen återigen i vilket fall som helst. -_-


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Köper Fable 3 och Black & White 3 utannonseras.

Medlem
Medlem

>YOU CAN DO ANYTHING!!!...

...

k.

Medlem

Molyneux är fan gud. Finns inget bättre i spelväg än att höra honom spruta idéer ur käften som han egentligen borde hålla tyst om. Kvitta om spelen blir mästerverk eller inte, de är fortfarande kreativt överlägsna all konkurrens.

Medlem
Skrivet av galnegus:

Molyneux är fan gud. Finns inget bättre i spelväg än att höra honom spruta idéer ur käften som han egentligen borde hålla tyst om. Kvitta om spelen blir mästerverk eller inte, de är fortfarande kreativt överlägsna all konkurrens.

Vild fantasi gör tyvärr inte bra spel.

Inaktiv
Skrivet av Fisse:
Skrivet av galnegus:

Molyneux är fan gud. Finns inget bättre i spelväg än att höra honom spruta idéer ur käften som han egentligen borde hålla tyst om. Kvitta om spelen blir mästerverk eller inte, de är fortfarande kreativt överlägsna all konkurrens.

Vild fantasi gör tyvärr inte bra spel.

Dom har ju aldrig gjort ett dåligt spel meeen,, Minns när jag läste "i lejonets kula" i PC-gamer på tidigt 2000-tal. Fan så hypad man blev över B&W 1 då haha,, Då blev jag besviken men visst var det ett bra spel alltid

Medlem

Man kan ju bli helt amazed då han pratar om sina spel, där är han överlägsen alla sina kollegor.

Medlem

Redan klart? Skitspel.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

folk är snabba att dömma.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

folk är snabba att dömma.

Håller med!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Magroth:

Redan klart? Skitspel.

BUllshit, vad grundar du det på? Vet du något som vi inte vet eller?

Medlem

var för inte pc

Medlem

1tan var bra.... 2 var skit. om 3 är nära ettan så kanske det är ett bra spel


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

2an var bra, 1an var sådär. Om 3an är nära 2an så kanske det är ett bra spel.

Inaktiv

Lost Chapter var bäst!

Inaktiv

Hoppas att de gör en eller kanske ett par bugsök också... och vem vet, kanske till och med åtgärdar dem så att man kan spela hela spelet.

1
Skriv svar