Ny The Hobbit trailer

Medlem
Ny The Hobbit trailer

Alltid nått.

#blogg

Ny The Hobbit trailer

Ser lovande ut! Jag föredrar nog nästan Bilbo framför LOTR-böckerna, så de här två filmerna ska bli spännande att se.

phi
Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Ser lovande ut! Jag föredrar nog nästan Bilbo framför LOTR-böckerna, så de här två filmerna ska bli spännande att se.

Vad jag har läst och hört så blir det tre filmer.

Tre!? Trodde det skulle bli två. Kan inte riktigt förstå hur de ska få till hela tre filmer baserat på bara den boken...

Medlem

Tre!? Trodde det skulle bli två. Kan inte riktigt förstå hur de ska få till hela tre filmer baserat på bara den boken...

Förhoppningsvis så blir det mer än bara boken. Hoppas på mycket lore om dvärgarna och annat mumsigt. Det finns så mycket som Peter kan trycka in i filmerna från de andra böckerna som fortfarande är relevant i The Hobbbit.

Medlem

Det var tänkt att bli två filmer först, men när de nästan var klara med all filmning så kände Peter Jackson och övriga teamet att de hade material för ytterligare en film.

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Allt får inte plats i två filmer

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Japp Peter Jackson har sagt att det säkerligen blir tre filmer. Men är det helt bekräftat?

Skrivet av showerguy:

Japp Peter Jackson har sagt att det säkerligen blir tre filmer. Men är det helt bekräftat?

Ja, det är bekräftat.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det ser riktigt bra ut! Bilbo, efter Silmarillion är mina favoritböcker i serien.

Det är bara att hoppas att Jackson får en knäpp och gör den boken också om ett par år

Moderator | Testpilot

Kan inte FZ dra igång ett "Hobbit gäng som drar och ser det på Bio TSM" så kan vi nörda runt där precis som här?

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Haha, jag skulle kunna tänka mig det.

Moderator | Testpilot

Jag med, även fast jag nog längst ifrån allihopa. Sadface.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar