Project Eternity DRM-fritt via GOG, betatest planerat

Robot
Project Eternity DRM-fritt via GOG, betatest planerat

Alla som bidrar med minst 140 dollar eller mer får tillgång till spelets betaversion.

#project-eternity, #obsidian-entertainment


Medlem
Project Eternity DRM-fritt via GOG, betatest planerat

Men vad i hel**te, 30 dollar ifrån betan.

Medlem

Fint som snus, själv vill jag även ha lådan på spelet i bokhyllan
Kommer bli lite drygt att vänta till april 2014 men sånt är livet, den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge
Nu vill vi ha lite koncept art eller något annat ögongodis att lugna ner nerverna med

Medlem

130 dollar för att få betan låter lite tungt. 50 dollar hade varit en lite mer rimlig prisnivå.

Medlem

Detta är ett spel jag gärna undviker betan på, vill inte få något spoilat. Hoppas dock på att vi får se lite screenshots på spelet snart.

Medlem

Att spelet kommer hamna på GOG är ett mycket klokt val.
De som vågar satsa, vågar också vinna. Kör hårt, Obsidian!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Risken är överhängande att man kommer att bidra med 80$ till detta inom snar framtid vad det verkar...

Medlem
Skrivet av Bojkott:

130 dollar för att få betan låter lite tungt. 50 dollar hade varit en lite mer rimlig prisnivå.

Dom kanske vill ha seriösa testare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Obsidian går från klarhet till klarhet. Det kommer bli mycket intressant att få se mer av det här!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Testpilot

Ganska dyrt för o köra betan , men struntsamma , ge dem så mycket din ekonomi klarar av det är det värt.

Medlem

Ju mer jag hör desto bättre låter det. Kan knappt vänta.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar