Vinn Battlefield 3: Premium Edition
I samband att Battlefield 1942 firar tio år kan du vinna Premium-versionen av Battlefield 3, signerade av utvecklarna!
#battlefield-1942, #battlefield-3, #dice
Hoppas att man vinner
Lycka till alla
lycka till alla tävlande
Battlefield 1942 var ett riktigt spel det och det kom bara till de riktiga plattformarna Mac och PC. (På konsoler har man aimbots).
Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.
Och sådant beteende som Floffe just presenterade är sånt beteende som delar communityn och skapar konflikter mellan olika spelformat.
Konsolen är dålig för mig. Den måste marginaliseras som fenomen för att datorvärlden åter ska blomstra och för att spelen ska få rätt kvalitet redan från början. Konsoler och TV är dumt. Detta istället för att vara skräddarsydda för de mindre (valfritt ord här) som köper spel för 1000kr stycket, sk "tillbehör" för ännu mer och en konsol för priset av en dator av snäppet bättre kaliber.
Men spela ni på med era en/två-knapparsspel. Det är ungefär som en TV-kontroll fast där har man åtminstone gjort så att man slipper hålla inne play hela tiden medan filmen spelar sig själv.
Konsoler är inte acceptabla helt enkelt.
Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.
Och sådant beteende som Floffe just presenterade är sånt beteende som delar communityn och skapar konflikter mellan olika spelformat.
Konsolen är dålig för mig. Den måste marginaliseras som fenomen för att datorvärlden åter ska blomstra och för att spelen ska få rätt kvalitet redan från början. Konsoler och TV är dumt. Detta istället för att vara skräddarsydda för de mindre (valfritt ord här) som köper spel för 1000kr stycket, sk "tillbehör" för ännu mer och en konsol för priset av en dator av snäppet bättre kaliber.
Men spela ni på med era en/två-knapparsspel. Det är ungefär som en TV-kontroll fast där har man åtminstone gjort så att man slipper hålla inne play hela tiden medan filmen spelar sig själv.
Konsoler är inte acceptabla helt enkelt.
Du är nog den mest ignoranta person jag har sett skriva här.
Om folk vill spela på konsol eller PC så är det upp till dom.
Du har inte rätten att säga att dom inte får göra det eller det, om du tror det så borde du läsa lite samhällskunskap.
@Floffe; Jag äger inte ens en konsol. Jag tycker också att de är mindre värda pengarna och att det t.ex inte går att spela shooters på en xbox. Men det beror på att jag aldrig har gjort det. Med övning kan jag självklart göra det även jag.
Att säga att de inte är acceptabla är bara banalt. Det som inte är acceptabelt är beteende som ditt.
Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.
Må bäste man vinna! Hoppas innerligt att denna gång vinner jag, känns som om jag varit med i säkert 100 FZ-tävlingar och har aldrig vunnit, dock känt att "den här gången vinner jag!"... men ja
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT