3.5 mot USB + lite annat.

Medlem
3.5 mot USB + lite annat.

Mitt headset gick precis sönder, vilket innebär att jag kastade mig på prisjakt för att leta efter ett nytt. Har två val; Att gå med ett likadant som förr, eller försöka mig på ett nytt. Men, när jag surfade runt där och letade så stötte jag på ett sånt där USB-headset som fått ganska bra betyg. Så min fråga är då, hur är skillnaden mellan de vanliga 3.5 och USB? Är det någon märkbar skillnad i ljud?

Tack.

*edit*

En till fråga: Är det kanske något att bara köpa ett par hörlurar och sedan en separat mikrofon? Skulle vara skönt att kunna ha med sig lurarna ut.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Steelseries Siberia. Separat mikrofon samt otroligt bra passform och bra ljud! De erfarenheter jag har haft av USB-headset är att det bara är onödigt och jobbigt. Om man vill byta till högtalare måste man starta om spelet för att ljudet ska hänga med osv.

[http://www.zwclan.com/download/image/Tienda/SteelSeries%20sib...]


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Nja, gillar inte de lurarna alls.

Har dock bestämt mig för att köra med en separat mikrofon, så det blir nog antingen dessa eller dessa. Givetvis inte nu, julen sög ut alla mina pengar, men senare.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar