Battlefield 3-tävlingen avgjord!
Är du en av de fem som vinner signerade exemplar av Battlefield 3: Premium Edition?
#battlefield-1942, #battlefield-3
Jag vann inte - men va fan, kanonkul för er andra! Ett stort grattis och vi ses på slagfältet!
/oOANKHOo
Edit: Är det fel att gratulera vinnarna? Tänkte eftersom ni gav mig -3 på detta inlägget.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
själv blev det att ignorera battlefield 3, efter många om och men med att bråka med punkbuster som kickade mig konstant och funkade bara ibland igen i någon dag för att sedan kicka igen så valde man att ta bort dyngan.
Förstår inte varför företag väljer att ha PB i sina spel, sämsta anticheatet som existerar på detta jordklot.
Hade kanske satsat på detta om det hade funkat felfritt, aja men grattis till er som fick er ett
själv blev det att ignorera battlefield 3, efter många om och men med att bråka med punkbuster som kickade mig konstant och funkade bara ibland igen i någon dag för att sedan kicka igen så valde man att ta bort dyngan.
Förstår inte varför företag väljer att ha PB i sina spel, sämsta anticheatet som existerar på detta jordklot.
Hade kanske satsat på detta om det hade funkat felfritt, aja men grattis till er som fick er ett
Inte du som ignorerar BF3, det är bf3 som ignorerar dig!
Gillar själv PB! Sjukt lätt och felsöka och fixa problemen, om du fråga mig dvs.
Men snälla samma problem existerade i BF2 ett sök på google och du har sedan ett fix som tar ytterst lite tid, klaga inte på spelet utan din egna lathet !
Efter att ha köpt spelet till både PCn och PS3n så fick även jag nog med EAs Origin och BattleLog, ett gäng sjukt ointelligenta applikationer vars ända uppgift är att hålla dig inramad i deras DRMzone och för att snabbt komma åt all din personliga data (från spelet) eller liknande.
Ni får gärna rätta mig om jag har fel.. de har hänt förut.