Rovios nya Angry Birds-spel släppt

Robot
Rovios nya Angry Birds-spel släppt

I Bad Piggies får vi för första gången stifta närmare bekantskap med grisarna och deras tokiga uppfiningar.

#nyhetstips, #angry-birds, #bad-piggies, #easy-studios, #dice


Medlem
Rovios nya Angry Birds-spel släppt

Jo något att spela på plattan.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Såg roligare ut än Angry Birds.

Medlem

jag här så himla peppad att hela jorden snurrar runt och exploderar sedan i en stor kaskad av stjärnor eller inte.

Medlem

Vet inte om den är den löjliga musiken som gör att det verkar roligare än vad det egentligen är.. eller omdet faktiskt ser riktigt brau t

Medlem

Drog hem det och har testat ca 10 banor. Kul är det och värt 7 kr. Blir nog en hit!

Medlem

Detta ser ut att tilltala mig mer än Angry Birds, det som kommer avgöra om jag gillar det eller inte är hur de löst hur man spelar själva spelet. Men det ser onekligen rätt kul ut.

Inaktiv

Älskar Angry Birds!!

Medlem

Sweet, tankar ner det till min android nu

Bah, inget sätt att betala för att bli av med reklamen än som de la till i orginalet..

Medlem

Trodde spelet skulle låta mig attackera fågeljävlarna med grisar men tyvärr inte. Trots det kunde jag ite motstå att köpa detta till paddan och efter några banor så tycker jag, motsträvigt, att det är riktigt kul! Och känner ett beroende växa!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Är redan beroende, satan vad roligt detta var.

Medlem

Spelar detta just nu...
Verkar ju vara helt gratis?
Har inte fått någon reklam eller något...

Medlem

Spelet verkar vara gratis på Google Play. Kanske bara gäller idag på Googles födelsedag.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Spelet verkar vara gratis på Google Play. Kanske bara gäller idag på Googles födelsedag.

Precis som de flesta av rovios spel på google play. Och reklamfinansierat. Reklam ser man bara om man har internetuppkopplingen på mobilen igång, annars brukar den inte visas.

1
Skriv svar