Dessa DLC ingår i Mass Effect-samlingen

Robot
Dessa DLC ingår i Mass Effect-samlingen

Du som köper samligen får tillgång till en del tilläggspaket och olika per plattform. Vi listar vilka.

#mass-effect, #mass-effect-2, #mass-effect-3, #bioware, #mass-effect-trilogy


Medlem
Dessa DLC ingår i Mass Effect-samlingen

Tycker att alla som inte har spelat mass effect borde slå till med att köpa detta spel

Inaktiv
Skrivet av luftman:

Tycker att alla som inte har spelat mass effect borde slå till med att köpa detta spel

Håller med, o skit i att köpa DLC till Me3, väldigt ovärt!

Dock gillade jag starkt Shadow Broker till ME2

Medlem

Jag hade faktiskt köpt det om de släppt alla ME3 DLC's också..

Men inte ens på deras största Produkt, Trilogy Pack, Hela samlingen... Den ultimata boxen! Så kan inte EA låta bli att försöka skramla in lite extra pengar.

Vänta två år till Sen får ni Mass Effect Extra Super Trilogy Mega Pack, där får ni antagligen allt material, då för ett sexigt pris på endast $79 eller något.

Medlem

Det var väldigt mycket dlc som saknades till ME 2 måste jag säga (speciellt konsol versionen var ytterst snålt). Håller nog med om att det nog är smartare att vänta på en KOMPLET version. De dlc som jag köpt till ME 2 tycker jag var jäkligt bra och tillförde mycket, synd att missa dom. Obligatoriskt: Snålt av EA!

Medlem

Det är ingen äkta GOTY-utgåva mao. Har alla 3 redan, men att köpa en "mega pack" och sedan ändå inte få allting är snålt.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Det som skiljer sig från att köpa en vanlig utgåva är Pinnacle Station. Det var väldigt snålt av dem.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

Köper det nog till PS3 bara för att samla troféer.. har redan spelat igenom allt på pc


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av luftman:

Tycker att alla som inte har spelat mass effect borde slå till med att köpa detta spel

Håller med, o skit i att köpa DLC till Me3, väldigt ovärt!

Dock gillade jag starkt Shadow Broker till ME2

Overlord DLC ffs! Slutet är bland det mest emotional jag någonsin sett i ett spel

Medlem

Är fortfarande lite kluven över hur kort Kusami fick vara med i serien :-/
Hon var alltid en av de karaktärer jag ville fortsätta ha konversationer med men det blev aldrig så, hon var för fäst med sitt fönster och sin bar.

Medlem

Köper nog detta till PS3an. Har alla på 360 men jag kan tänka mig att jaga lite troféer i ME1 igen.


signatur
Inaktiv

Besvikelse. Men jag sparar åtminstone lite pengar.

Jag vill ha alla DLC för alla spel, och låt det gå på 500kr så slår jag till och ställer i hyllan.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Ove Sundberg-klass på denna utgåva.
Snålt minst sagt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Snålt var ordet när det kommer till DLC för ME1 & 2. Dock kan jag förstå för 3:an då t.ex leviathan är hyfsat nytt, och att bioware planerar mer DLC till 3:an i ett senare skede.

Medlem

2:an utan Lair of the Shadowbroker borde vara brottsligt och Overlord är nästan lika bra men det är inte bundet till storyn (se ME3...).

1
Skriv svar