Black Ops 2 – pc-fuskare ska stoppas

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Adex:

Såg fram emot Black Ops 2, så förstör de åter igen klanspelandet totalt. Förstår det inte.. Inget köp för mig eller någon av mina vänner, fy fan.

På vilket sätt, om jag får fråga? Custom och private match finns ju, där kan man ställa in exakt vilka regler man vill.

Klanspel förstördes efter cod4, den som tycker mw2,mw3,bo1,bo2 etc erbjuder några som helst "seriösa" möjligheter till klanspel har då fan inte upplevt riktigt klanspel.

Fan vad man saknar den goa tiden med esport i Mohaa,cod1,2,bf1942,cs etc skillbaserade spel, modmöjligheter, dedis, etc. Utvecklarna förstör bara mer och mer, den enda jag finner intressant med bo är att ha lite "casual fun" med några polare i zombies.. thats it.

https://www.youtube.com/watch?v=yReiUXBU5ec#t=1m20s

BO1 funkade hur bra som helst att spela klanspel i. Egna servrar och modverktyg så man kunde skräddarsy allt enligt tycke och behov. MW3 blev dock en totalomvändning till det mycket värre och BO2 verkar gå samma öde till mötes.

Medlem
Skrivet av Adex:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Adex:

Såg fram emot Black Ops 2, så förstör de åter igen klanspelandet totalt. Förstår det inte.. Inget köp för mig eller någon av mina vänner, fy fan.

På vilket sätt, om jag får fråga? Custom och private match finns ju, där kan man ställa in exakt vilka regler man vill.

Klanspel förstördes efter cod4, den som tycker mw2,mw3,bo1,bo2 etc erbjuder några som helst "seriösa" möjligheter till klanspel har då fan inte upplevt riktigt klanspel.

Fan vad man saknar den goa tiden med esport i Mohaa,cod1,2,bf1942,cs etc skillbaserade spel, modmöjligheter, dedis, etc. Utvecklarna förstör bara mer och mer, den enda jag finner intressant med bo är att ha lite "casual fun" med några polare i zombies.. thats it.

https://www.youtube.com/watch?v=yReiUXBU5ec#t=1m20s

BO1 funkade hur bra som helst att spela klanspel i. Egna servrar och modverktyg så man kunde skräddarsy allt enligt tycke och behov. MW3 blev dock en totalomvändning till det mycket värre och BO2 verkar gå samma öde till mötes.

Beror på hur man ser det, Bo1 hade inga riktiga modverktyg, inte heller publika serverfiler.
Sedan handlar det lite om vad de gjort med motorn och spelet också, inte nog med att de gamla cod (1,2)
nästan var "kompetetiva" out-of-the-box men motorn var generellt mindre kluttrad och kändes mycket mer solid.

Den riktiga vändningen för det sämre kom med MW1 , de totalsabbade motorn, känslan, verktyg etc.. ja tamefan allt.. förmodligen pga att Studio lead på IW slutade efter cod4 och då blev PC ett bihang istället för lead & något att bry sig om.

Medlem

"pc-fuskare ska stoppas" de har man aldrig hört förut

Medlem
Skrivet av Adex:

BO1 funkade hur bra som helst att spela klanspel i. Egna servrar och modverktyg så man kunde skräddarsy allt enligt tycke och behov. MW3 blev dock en totalomvändning till det mycket värre och BO2 verkar gå samma öde till mötes.

Men du undvek att svara på min fråga.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ja låt utvecklarna ta hand om antifusket, det har ju funkat så bra förr! Ännu mera bullshit, låt folk ha egna servrar samt modtools så kan communityn sköta sig själva. Men det är dagens nya spel, utvecklarna ska kontrollera precis allt vilket bara blir pannkaka i slutändan. Gillar argumentet "tekniska krav" samma skit som DICE skyltat med.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Adex:

BO1 funkade hur bra som helst att spela klanspel i. Egna servrar och modverktyg så man kunde skräddarsy allt enligt tycke och behov. MW3 blev dock en totalomvändning till det mycket värre och BO2 verkar gå samma öde till mötes.

Men du undvek att svara på min fråga.

Det gjorde jag.

12
Skriv svar