Firmware 4.25 - Problem

Medlem
Firmware 4.25 - Problem

Jag såg inget om det här på FZ, men tydligen har många problem efter att ha uppdaterat till 4.25
Jag lyckades avstyra min uppdatering när jag såg detta:

Sony:

http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-Network-Su...

Medlem

Jag uppdaterade samma dag den kom och har inte märkt av några problem.

Den länkade tråden är aningen svårtolkad eftersom folk där tar upp allt från YLOD, trasig Blu-ray, anslutningsproblem och spelbuggar osv. Dessa problem uppstår dagligen men när de inträffar i samband med en uppdatering så börjar många skylla på uppdateringen.

Nu är det så klart möjligt att det är problem med någon viss modell i kombination med en viss typ av hårddisk eller något liknande. Vad jag vet så var det enda som ändrades i den senaste uppdateringen att PS+ användare fick tillgång till 1 GB "cloud storage" i stället för 150 MB.

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag uppdaterade samma dag den kom och har inte märkt av några problem.

samma här

Bara för att man är duktig på att argumentera betyder det inte att man har rätt.
Man kan väldigt enkelt argumentera bra för dåliga anledningar.

Definition of Conjecture: Opinion or judgment based on inconclusive or incomplete evidence; guesswork.

Medlem

Har inte heller märkt några problem, bara att uppdatera.

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS4 Pro + 4TB Extern | iPhone SE 32GB Black | iPad 8th Gen | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 2700X, 16GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 2TB SSD, GTX 1660 Ti, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jag back-up'ade, och sen installerade. Det gick ju fint. Pjuh.

1
Skriv svar