Nya Saints Row och Red Faction byter plats

Robot
Medlem
Nya Saints Row och Red Faction byter plats

vore awesome om dom fixar en vettig fysikmotor till nästa saints row, så det kan tävla mot gta på riktigt.

Medlem

Yay för Red Faction!


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

najtrows: Hoppas att dom inte tittar för mycket mot GTA. GTA 4 var en riktig besvikelse, medans SR2 var bättre än förväntat. Efter att ha spelat GTA i många år, så ser jag faktiskt mer fram emot Saints Row 3 än va jag gör mot GTA 5.
Grafik och spelmotor kan aldrig slå spelglädje.

Medlem

NAAAAAAAAAAAAAAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

HAR FAN VÄNTAT LÄNGE NOG, OCH SÅ SLÄPPS DET FÖRST 2011 GHAAAAAA!!!!!

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

Jag visste inte ens att Saints Row 3 var på gång. Vet inte om det spelar någon direkt roll för min del, PS3-utgåvan är något av det buggigaste jag spelat och PC-utgåvan köpt på Steam går inte ens att starta.

Trevligt med nytt Red Faction dock, får hoppas spelet blir bättre än föregångaren bara.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av Håkan:

najtrows: Hoppas att dom inte tittar för mycket mot GTA. GTA 4 var en riktig besvikelse, medans SR2 var bättre än förväntat. Efter att ha spelat GTA i många år, så ser jag faktiskt mer fram emot Saints Row 3 än va jag gör mot GTA 5.
Grafik och spelmotor kan aldrig slå spelglädje.

jag har aldrig förstått det där med att gta 4 skulle varit en besvikelse.. okej, det är inte många som påstår det men dom som säger det.

på vilket sätt? jag har spelat det sen det kom och jag spelar det fortfarande.
jag får väl säga dock att jag spelar storyn som ett intro, det är när jag klarat allt som jag verkligen tycker det är mest skoj.
lite som när man lekte när man var liten, jag leker egentligen mest i gta världen.

fast jag tycker verkligen att storyn och allt var 100%, MEN som många säger så hade det såklart kunnat vara lite bonusprylar som kunde varit nice. men så är det ju alltid.

Medlem

Wohoo, Red Faction äger ! Tvåan var sådär, inte alls samma känsla som i ettan.. o trean var som ett helt annat spel, ingen känsla för Red Faction alls typ.. hoppas det nya spelet kmr vara bättre.. och sen vore det mkt roligare om det var FPS.

Medlem

BOOOH, Red Faction: Guerilla var ju ett under av dålig spelmekanik. (oändligt spawnande motståndare som bara dyker
upp även om man går lös med släggan i en gammal övergiven bas där det inte finns en själ inom synhåll)

Visst, kul att kunna riva det mesta, mindre kul då man insåg att alla pelare och allt var ihåligt och såg ut som dom var byggda av gamla masonitskivor.

Jag skulle hellre se en uppföljare till det underbara Saints Row 2.

-GTA4 må vara tekniskt och storymässigt sett bättre, men det hade ju noll "funfactor" i jämförelse.

Nää i sandlådespel är skojsighet>realism.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

åt helvete med red fac. Ge mig Saints Row 3 NU! På momangen!


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

gillar Saints row och Red faction på XB360
blir härligt med uppföljare till båda


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar