Project Eternity får expansion efter ett halvår

Robot
Project Eternity får expansion efter ett halvår

Donera minst 165 dollar och den ingår på köpet, samt att Brian Fargos Wasteland 2 också ingår.

#project-eternity, #obsidian, #wasteland-2


Medlem
Project Eternity får expansion efter ett halvår

Gör klart spelet innan ni planerar expansioner.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Slår vad om att detta spel kommer kosta betydligt mindre än dagens stora rpg å producera.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Väntan är olidlig.

Medlem

Det kallas för morot torylva
Tror detta kan bli hur bra som helst faktiskt.

Medlem

har redan köpt spelet (donerat 25 usd) så nu är det bara att vänta

Medlem
Skrivet av torylva:

Gör klart spelet innan ni planerar expansioner.

Ja de siktar då högt.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Inaktiv

"Om får gänget in 2,5 miljoner dollar läggs barbar och cipher-klasserna till" - den älskar jag. Låter som om klasserna redan är klara, men dom vägrar att lägga till dom i spelet om dom inte får in extra pengar?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Segas:

"Om får gänget in 2,5 miljoner dollar läggs barbar och cipher-klasserna till" - den älskar jag. Låter som om klasserna redan är klara, men dom vägrar att lägga till dom i spelet om dom inte får in extra pengar?

Ja, att man har idéer måste ju betyda att de redan är redo att implementeras i spelet.

Eller?

Medlem
Skrivet av Segas:

"Om får gänget in 2,5 miljoner dollar läggs barbar och cipher-klasserna till" - den älskar jag. Låter som om klasserna redan är klara, men dom vägrar att lägga till dom i spelet om dom inte får in extra pengar?

Nej, de har inte klasserna klara. De har ideér till flera klasser, men hur många de kan implementera i spelet beror på hur stor budget de har; dvs hur mycket pengar de lyckas skrapa ihop.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Segas:

"Om får gänget in 2,5 miljoner dollar läggs barbar och cipher-klasserna till" - den älskar jag. Låter som om klasserna redan är klara, men dom vägrar att lägga till dom i spelet om dom inte får in extra pengar?

Ja, att man har idéer måste ju betyda att de redan är redo att implementeras i spelet.

Eller?

Nej. Idéer kostar inget. Men att utveckla spel och implementera saker i spelen kostar både tid, pengar och arbetskraft. Det är ju inte så att vi betalar dom för att sitta och projicera fram ett spel med tankekraft.

Medlem

Sedan är ju platåerna väldigt godtyckligt satta (vilket som håll) men det är ju samtidigt rätt informativt om vad som kommer finnas och inte.

Hoppas det blir bra

Medlem

För jädra lång tid kvar tills detta kommer ut, ångrar dock inte att jag lade in pengar i det... En ganska (mörk, konstig, morbid, vad du vill) tanke som slog mig var hur många personer som lägger in sina pengar i dessa kickstarters men som aldrig får se resultatet på grund av att de trillar av pinn...

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Cordayne:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Segas:

"Om får gänget in 2,5 miljoner dollar läggs barbar och cipher-klasserna till" - den älskar jag. Låter som om klasserna redan är klara, men dom vägrar att lägga till dom i spelet om dom inte får in extra pengar?

Ja, att man har idéer måste ju betyda att de redan är redo att implementeras i spelet.

Eller?

Nej. Idéer kostar inget. Men att utveckla spel och implementera saker i spelen kostar både tid, pengar och arbetskraft. Det är ju inte så att vi betalar dom för att sitta och projicera fram ett spel med tankekraft.

Tack för förtydligandet av min poäng, I guess.

1
Skriv svar