Project Eternity får expansion efter ett halvår
Donera minst 165 dollar och den ingår på köpet, samt att Brian Fargos Wasteland 2 också ingår.
#project-eternity, #obsidian, #wasteland-2
"Om får gänget in 2,5 miljoner dollar läggs barbar och cipher-klasserna till" - den älskar jag. Låter som om klasserna redan är klara, men dom vägrar att lägga till dom i spelet om dom inte får in extra pengar?
Ja, att man har idéer måste ju betyda att de redan är redo att implementeras i spelet.
Eller?
"Om får gänget in 2,5 miljoner dollar läggs barbar och cipher-klasserna till" - den älskar jag. Låter som om klasserna redan är klara, men dom vägrar att lägga till dom i spelet om dom inte får in extra pengar?
Nej, de har inte klasserna klara. De har ideér till flera klasser, men hur många de kan implementera i spelet beror på hur stor budget de har; dvs hur mycket pengar de lyckas skrapa ihop.
Ja, att man har idéer måste ju betyda att de redan är redo att implementeras i spelet.
Eller?
Nej. Idéer kostar inget. Men att utveckla spel och implementera saker i spelen kostar både tid, pengar och arbetskraft. Det är ju inte så att vi betalar dom för att sitta och projicera fram ett spel med tankekraft.
För jädra lång tid kvar tills detta kommer ut, ångrar dock inte att jag lade in pengar i det... En ganska (mörk, konstig, morbid, vad du vill) tanke som slog mig var hur många personer som lägger in sina pengar i dessa kickstarters men som aldrig får se resultatet på grund av att de trillar av pinn...
Eller?
Nej. Idéer kostar inget. Men att utveckla spel och implementera saker i spelen kostar både tid, pengar och arbetskraft. Det är ju inte så att vi betalar dom för att sitta och projicera fram ett spel med tankekraft.
Tack för förtydligandet av min poäng, I guess.