Så förmedlas storyn i Hitman: Absolution
Gänget på IO Interactive trailar loss och introducerar dig till deras sätt att förklara hur Agent 47 stryper sig fram i den undre världen.
Coolt gjort, stor respekt till skådespelarna och även till spelutvecklarna som aspirerar till det bästa!
...men av det jag sett hitills är fanimej ansiktena rätt stela in-game ändå. Eller? La Noire spöar ju ansiktena gånger tusen.
Och seriöst - man KAN bara inte lägga ned så här mycket tid på animation, och ändå nöja sig med helt polygonsvälta karaktärsmodeller. Kolla in deras kantiga skallar.
Men å andra sidan flyter det ju inte på konsollerna annars.
Coolt gjort, stor respekt till skådespelarna och även till spelutvecklarna som aspirerar till det bästa!
...men av det jag sett hitills är fanimej ansiktena rätt stela in-game ändå. Eller? La Noire spöar ju ansiktena gånger tusen.
Och seriöst - man KAN bara inte lägga ned så här mycket tid på animation, och ändå nöja sig med helt polygonsvälta karaktärsmodeller. Kolla in deras kantiga skallar.
Men å andra sidan flyter det ju inte på konsollerna annars.
Du ska se att spelet blir riktigt bra till PC. De har lovat en bra PC port
Coolt gjort, stor respekt till skådespelarna och även till spelutvecklarna som aspirerar till det bästa!
...men av det jag sett hitills är fanimej ansiktena rätt stela in-game ändå. Eller? La Noire spöar ju ansiktena gånger tusen.
Och seriöst - man KAN bara inte lägga ned så här mycket tid på animation, och ändå nöja sig med helt polygonsvälta karaktärsmodeller. Kolla in deras kantiga skallar.
Men å andra sidan flyter det ju inte på konsollerna annars.
Du ska se att spelet blir riktigt bra till PC. De har lovat en bra PC port
Precis vad jag tänkt med. Ibland ser det asbra ut och så går dom in med en närbild som ser ut att vara från konsol versionen som ser ..inte så bra ut..
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?