Rykte: GTA 5 släpps i mars
Ett tillfälligt släppdatum har satts av amerikanska Gamestop.
enligt komplett släpps de 2013-02-12 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=653084&cks=ASS&assoc=B99...
Ja, för maken på dåligt PR har jag aldrig sett. Snart ett år sedan dem släppte en trailer, och har i stort sett bara kommit ett par bilder sen dess, och hypen är sedan länge död. Tur för dem att GTA är för jävla bra.
Rätta mig om jag har fel, men är det inte så Rockstar* alltid gör med GTA? Personligen tycker jag om det. Gillar när de småretas, istället för att pumpa ut för mycket material och sedan när man köper det är man inte längre imponerad/överraskad.
Överraska oss tidigt, låt det smälta, låt oss glömma det en aning, sen överraska oss igen. Sen närmare vid release är då man släpper lite godare saker.
Jag vill trots allt spela det, inte kolla igenom allt i förväg.
Ja, för maken på dåligt PR har jag aldrig sett. Snart ett år sedan dem släppte en trailer, och har i stort sett bara kommit ett par bilder sen dess, och hypen är sedan länge död. Tur för dem att GTA är för jävla bra.
Pfff.. Rockstar behöver inte hypa sina spel.
När återförsäljare sätter datum utan att utvecklarna utannonserat något stämmer det ju ALDRIG. Det är ju bara för att dom vill ha alla förbokningar.
Vet FZ in om detta, eller kör dom nyheten ändå väl medveten om att det kommer bli en såkallad "klickraket"?
Det kommer ett sånt här återförsäljar release-rykte varannan månad typ och har gjort det i massor med år, är det någon som vet om det någonsin stämt över huvud taget? Vore nyfiken om det var så.
subterranean homesick alien