Mech-liret Hawken snart i stängd beta

Robot
Mech-liret Hawken snart i stängd beta

Efter en längre period av alpha-testande är det snart dags för betafasen. 26 oktober slås dörrarna upp och om du vill delta finns ett par möjligheter.

#hawken


Medlem
Mech-liret Hawken snart i stängd beta

Ser rätt roligt ut faktiskt.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

Fick tillgång till alphan för ett tag sen. Rätt roligt spel, svårt men kul.

Medlem

Som Gillette fick jag också tillgång till alphan för ett tag sedan. Och jag håller med. Det är roligt men svårt. Svårt pga. viss delay eftersom det är alphalagg och lite övning krävs för att hålla koll på allt som är UI och vad ens vapen gör.

Men riktigt högintensivt jämfört med Mechwarrior Online som var snyggt men lite snarkigt, om jag får lov att tycka så.


signatur

Nä men, annars då?

Medlem
Skrivet av Vannulven:

Som Gillette fick jag också tillgång till alphan för ett tag sedan. Och jag håller med. Det är roligt men svårt. Svårt pga. viss delay eftersom det är alphalagg och lite övning krävs för att hålla koll på allt som är UI och vad ens vapen gör.

Men riktigt högintensivt jämfört med Mechwarrior Online som var snyggt men lite snarkigt, om jag får lov att tycka så.

Har Mechwarrior Online beta, men har inte spelat så mycket som jag trodde. Var inte så roligt som jag hoppats på.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Framtiden är ljus för "giant-robot-fetish" människor! Detta spel va en perfekt kontrast till Mechwarrior Online enligt mig. Så klart mycket snabbare och mera action. Dock lite väl "ryckigt" men är säker på att det poleras mera inför release. Ska bli kul att se hur steget från Alpha till Beta ser ut.

Sen ej att glömma är Mechwarrior Tactics. Ett spel som just då tar det hela till en taktiskt nivå. Hade vi nu bara också ett MMO så vore allt komplett


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

hade själv alphan som 2 andra i tråden, och gillade verkligen det jag hann spela, intensivt men tungt är hur jag skulle förklara min upplevelse att sitta i en mech i hawken, plus att det såg väldigt snyggt ut.


signatur

God is dead

1
Skriv svar