Såja! Division 9 coming up!

Flakmonkey
Såja! Division 9 coming up!

Efter mina tre raka förluster har jag efter lite taktiska förändringar lyckats ta 10 poäng på de 4 senaste matcherna och garanterat en plats i division 9 nästa säsong. Känns ju skönt, men jag måste fortfarande köra mig att spela försvar. Släpper ju igenom allt känns det som vilket den matchen mot Atletico Madrid visar. Låg under med 1-3 i paus efter tre helt onödiga baklängesmål. Men jag måste ju säga att det är positivt att det inte känns som tur eller otur när man gör eller släpper in mål utan skicklighet. Visst är det lite flipper ibland men inte som på de gamla goda tiden när PES var kungen under PS2-eran

#blogg

Medlem
Såja! Division 9 coming up!

Äntligen någon som erkänner den forna kvalitén i PES-spelen!

Dock är FIFA 13 hästlängder bättre PES 13

Flakmonkey

Är väl ingen riktig fotbollsentusiast som inte tycker att PES var överlägset förra generationen? Det fifa gjorde för att komma ikapp var ju att sno allt som Konami gjorde så bra. Tog ju år och dar innan de förstod storheten i en genomskärare tex. Men nu tycker inte jag det är något större snack även om PES ju blivit bättre sedan de första katastrofala delarna till ps3 och xbox360. De missade ju tyvärr tåget helt där

1
Skriv svar