Inomhusbilder från fristående DayZ

MFZ
Medlem

KA-BLOOOOM!!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Medlem

varför inte den nya motorn? känns lite onödigt! kan någon förklara?

Medlem
Skrivet av mackemong:

varför inte den nya motorn? känns lite onödigt! kan någon förklara?

Åtminstone en del av svaret är att det redan har jobbats en del på att t ex. optimera nätverkskoden i Arma 2 för DayZ och att man vill bevara det till det fristående spelet.
Arma 3 har inte ens en alpha planerad förrens till december medan Arma 2 är ganska välbeprövat.
Kort sagt - ARMA 3 existerar inte än och därför är det svårare att använda det som bas.

Medlem

Jag vill se frostbite-motorn hantera ArmA3. Det kommer gå bra. Right, guys?

Ugh människor

Inaktiv
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av woicer:

Hah, baserar man återigen spelet på Arma? Det är nog den mest värdelösa motorn jag någonsin satt fingrarna på. Och folk klagar på BF3

Tänk då att nästan över hundra personer har jobbat med frostbite 2 medan EA har öst in pengar. Med Arma 2 motorn så har det varit ungefär ett 20-tal personer som har jobbat med det och man har gjort det utan hjälp från stora utgivare.

Visst har Rv-motorn sina problem men den är väldigt kraftfull om man tänker på hur många som har jobbat med den, tänk vad Bohemia interactive kunde göra om de hade haft Lika mycket folk som Dice.

Varför skulle vi bry oss om hur mycket folk sliter för att göra ett spel? Det är resultatet som räknas när man spelar det.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av 2c1c:

Arma 3 (day Z) Med frostibe *drooool*

Då är det ju battlefield, inte arma...

tycker arma3 ser bra ut...eller ser ut att se bra ut...

Både ja och nej, det ska ju bara vara fysiken från frostbite sen ArmA känslan av tyngden i vapnen och så vidare.

Medlem

Det borde vara lite smutsigare i husen. Mattor och dukar på bord ser lite väl malplacerat ut tycker jag. Sen har ju folk bott i huset, ingen bor sådär tomt... hoppas på förbättring!

12
Skriv svar