Assassin's Creed III: Liberation – Avelines historia

Robot
Assassin's Creed III: Liberation – Avelines historia

Lär dig mer om varför AssCreed-seriens första hjältinna är så himla arg. Rena rama killing machine, för att tala klarspråk.

#ubisoft, #assassins-creed-iii, #assassins-creed-iii-liberation


Inaktiv
Assassin's Creed III: Liberation – Avelines historia

Dom har satsat hårt, undrar hur bra spelet är älskar assassins creed för everyone wants to be the Super assassin

Inaktiv

haha Assassin's Creed vilket skämt!

Medlem

Är det verkligen nödvändigt att bädda in videon i ett PS:Vita?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Såg riktigt bra ut, garrat köp för min del... Sen är ju trean garanterat också...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Är det verkligen nödvändigt att bädda in videon i ett PS:Vita?

För att göra det övertydligt att det är till Vita skulle jag tro.

Medlem

Är det värt att köra genom brotherhood? har väl kommit en bit på vägen eller ska man skippa o köra Revelation istället?

Medlem
Skrivet av Aero:

Är det värt att köra genom brotherhood? har väl kommit en bit på vägen eller ska man skippa o köra Revelation istället?

Alla spelen hänger juh ihop. Jag skulle kört igenom båda 2. Revelations var ganska kort tocker ja.

Medlem
Skrivet av Maximoff:
Skrivet av Aero:

Är det värt att köra genom brotherhood? har väl kommit en bit på vägen eller ska man skippa o köra Revelation istället?

Alla spelen hänger juh ihop. Jag skulle kört igenom båda 2. Revelations var ganska kort tocker ja.

Hm får tacka då. Vissa har sagt hoppa över brotherhood inte så intressant o kör direkt Revelations. En annan sa om jag skulle köra om spelen så skulle jag ha kört 1an 2an o revelation istället-

1
Skriv svar