Ingen Shepard i nästa Mass Effect

Medlem
Skrivet av Gogglebottle:

att säga att Mass Effect 3 är dåligt är en väldigt knepig sak att säga. Speciellt om man låter ett ofärdigt slut på 5 minuter förstöra flera timmar av känslomässig kaos. Jag grät floder när

Mordin åkte upp för hissen. Jag grät när Thane somnade in. Jag blev oerhört glad när Tali lyssnade på mig och fick Quarian flottan att backa undan.

Allting som händer i Mass Effect trilogin har varit spännande. Bioware hade verkligen lyckats få med känslan att förlora någon man bryr sig om och jag skulle vilja tro att vi som gillade Mass Effect serien ser på det inte bara som ett spel utan ett konstverk som kan framkalla skratt när vi tänker på Joker, samt känna sorg när vi påminns om

Anderson

Hur det nya Mass Effect är kommer bli oehört spännande och jag hoppas verkligen att dom inte glömmer bort saker som gjorde första trilogin något över det vanliga

Jag hade väldigt få episka ögonblick i 3an. Speciellt om man jämför med när du t ex blir Spectre i 1an. Den scenen är så jävla bra gjord att t o m Spielberg måste säga "Det var som fan.. *sniff*". 3an blev en sörja av plock från de tidigare episoderna och ett slags halvfärdigt FPS där man grindar ner OP fiender. De där jävla Banshees var så jävla tråkiga att jag funderade på att stänga av flera gånger.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Ett Mass Effect som utspelar sig efter de tre första spelen skulle vara sweet


signatur

rock n roll aint noise pollution

123
Skriv svar