Assassin's Creed-filmen – Ubisoft har kreativ kontroll

Robot
Assassin's Creed-filmen – Ubisoft har kreativ kontroll

Ubisoft samarbetar med New Regency och lovar att filmen kommer respektera seriens story.

#ubisoft, #assassins-creed-iii, #assassins-creed-iii-liberation


Medlem
Assassin's Creed-filmen – Ubisoft har kreativ kontroll

Nu har jag inte spelat igenom något av spelen utan bara skrapat lite på ytan av de två första - men det jag hann uppfatta var att de borde bli riktigt ösiga som filmer om de görs på rätt sätt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Med tanke på allt live-action som gjorts av Ubisoft, och de manus-författare de har, så blir det nog bra när de får den kreativa kontrollen.

Ser fram emot detta!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

MALKER<<<<<<<<<<<<<<<<<


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Låter bra på pappret. Måste nog bli en trilogi det här också om det ska bli bra dock. Alldeles för mycket historia och djup för att kasta bort på en film. Inget annat än en jätteproduktion kan det vara heller.

Medlem
Medlem

Jag hoppas de gör minst en trilogi! Eftersom att den AWESOME storyn som AC spelen har skulle aldrig få plats i en film utan att bli grötig!

Det blir riktigt spännande och se om dessa filmerna blir bra! "AC Fanboy här så det kan la knapt bli dåliga för mig hehe ;P"

Älskade denna kommentaren "som respekterar storyn och fansen." Det där var riktigt viktigt att höra så att det inte bara blir något penga greedy skit som många av minna favorit film serier har blivit. Ta bara Pirates of the caribbean som ett tex. 1-3 var RIKTIGT awesome. 4'an blev la mest Meh och ett försök att bara tjäna in pengar kändes det som.

Medlem

Justa att denna serier kommer till att bli film.. Hoppas det blir grym... Men man vet. Att den kommer till att floppa..

Just denna serien hade varit grym om den gjorts i data animering.. Det tror jag mera på..

Hoppas den inte floppar lika mycket som hitman, Max payne osv..
Tuffa hård spel som landar just plattfall...


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

och huvudrollen skall göras av Michael Fassbender - http://www.imdb.com/news/ni38958515/

1
Skriv svar