FZ sida fryser sig ibland

Medlem
FZ sida fryser sig ibland

Hej!

När jag ska gå in och läsa en artikel så händer det ibland att sidan fryser sig och jag kan inte stänga sidan, jag kan göra annat, typ som att öppna andra tabbar och dom har inte fryst sig, utan det är bara sjävla FZ då. Det händer inte med alla artiklar, men när det väl händer en artikel så måste jag starta om webläsaren kanske 10 gånger minst innan det funkar!
Det händer bara på FZ, nån annan som råkar ut för detta? Jag använder google chrome, jag har inte prövat om det e samma sak med nån annan webläsare dock!

*edit1* Nu prövade jag att på den frysta sidan att skriva in en annan sida där uppe (www.google.se) och det funkade så jag kom ifrån sidan.

Medlem

Hallojsan! Inget vi känner till men jag kör själv Chrome och har inte upplevt samma sak som du. Kanske är en annons som spökar? Samma annonser visas ju inte alltid på en sida och är det en som är trasig så kan det bli precis som du skriver, att det blir fel ibland. Vi håller ögonen öppna!

Någon annan med samma problem?

Medlem

Ads som täcker hela skärmen gör att du inte kan göra nåt om du blockar den, stäng av adblock så ska du se att det kommer fungera bättre.

Medlem
Skrivet av Heya:

Ads som täcker hela skärmen gör att du inte kan göra nåt om du blockar den, stäng av adblock så ska du se att det kommer fungera bättre.

Okej! Ska pröva stänga av adblock nu!
Så hjälper jag ju FZ till att tjäna mer pengar

Medlem

Sidan frös för mig också för ett tag sedan, men det var någon reklam som strulade och det löste sig efter ett tag.

Har du testat med IE eller Opera eller någon annan webbläsare nu?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Sidan frös för mig också för ett tag sedan, men det var någon reklam som strulade och det löste sig efter ett tag.

Har du testat med IE eller Opera eller någon annan webbläsare nu?

Nepp, har faktiskt inte prövat nån annan webbläsare, men det verkar vara löst nu när jag tillåter ads!

1
Skriv svar