Ni vinner MoH: Warfighter och Qpad-mattor

Robot
Ni vinner MoH: Warfighter och Qpad-mattor

Tre FZ-medlemmar åker till kriget med varsitt färskt spel och varsin musmatta i bagaget.

#medal-of-honor-warfighter, #call-of-duty-black-ops-ii, #battlefield-3


Medlem
Ni vinner MoH: Warfighter och Qpad-mattor

Wohooo! Första gången jag har vunnit en tävling här! Tack FZ!

Inaktiv
Medlem

Fan då.. ): Grattis till vinnarna iallafall! (:


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Grattis till vinnarna

Medlem

Fan också. Grattis ändå till vinnarna.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Grattis


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem
Medlem

Synd man hade fel på andra frågan :/ När man kollade upp så fanns det fler av dessa som inte hade release till PC. Men men grattis till er iallafall :)!

Medlem
Skrivet av Aero:

Synd man hade fel på andra frågan :/ När man kollade upp så fanns det fler av dessa som inte hade release till PC. Men men grattis till er iallafall :)!

Det var lite utav en trickfråga. Det första Medal of Honor släpptes inte till pc så alltså var de det första Medal of Honor som inte släpptes till pc!

Men vafan! Visste inte Rising Sun släpptes till PC

Jaja, grattis till er som vann!

Medlem
Skrivet av jlarss:
Skrivet av Aero:

Synd man hade fel på andra frågan :/ När man kollade upp så fanns det fler av dessa som inte hade release till PC. Men men grattis till er iallafall :)!

Det var lite utav en trickfråga. Det första Medal of Honor släpptes inte till pc så alltså var de det första Medal of Honor som inte släpptes till pc!

Hm första? Svarade på Medal of Honor: Frontline vilket jag också såg att inte hade release till PC alls. Har för mig att Rising Sun för den delen med inte hade release. Var jäkligt osäker så jag drog upp google o kom till nå wiki sida och kollade noga genom listan. Men men tur att man prickade in rätt på Qpads tangentbord satt ganska osäker där ^^

Skitsamma iallafall tog ändå o köpte digital deluxe versionen

Medlem

Stort grattis till vinnarna! Hoppas ni inte spelar ihjäl er bara

Medlem
Skrivet av Aero:
Skrivet av jlarss:
Skrivet av Aero:

Synd man hade fel på andra frågan :/ När man kollade upp så fanns det fler av dessa som inte hade release till PC. Men men grattis till er iallafall :)!

Det var lite utav en trickfråga. Det första Medal of Honor släpptes inte till pc så alltså var de det första Medal of Honor som inte släpptes till pc!

Hm första? Svarade på Medal of Honor: Frontline vilket jag också såg att inte hade release till PC alls. Har för mig att Rising Sun för den delen med inte hade release. Var jäkligt osäker så jag drog upp google o kom till nå wiki sida och kollade noga genom listan. Men men tur att man prickade in rätt på Qpads tangentbord satt ganska osäker där ^^

Skitsamma iallafall tog ändå o köpte digital deluxe versionen

Jo, jag menar det absolut första Medal of Honor spelet som bara hette Medal of Honor. Det släpptes 99 och endast till PSX

Medlem

Med den recensionen gör det inte så mycket att man inte vann

Men stort grattis till vinnarna, hoppas ni finner spelet mer underhållande än Calle


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Grattis till vinnarna.......... även fast spelet suger

Medlem
Medlem

dynga. grattis till vinnarna!

Medlem

Grattis everyone!

Medlem

Grattis!

Attans jag som behövde en musmatta.. ^^

1
Skriv svar