Nyvariant av peka-och-klicka-liret Shadowgate kickstartas

Skribent

Skulle va kul men jag måste ta reda på om fackelsystemet är kvar fortfarande. Nog det som förstör hela spelet till NES för det är så meningslöst. Man spelar ett tag och tar reda på vad man ska göra, laddar för att inte slösa 2-3 facklor och gör det man precis gjorde sen sparar man och upprepar ovanstående.

Medlem

Gillar verkligen övergången från den gamla musiken till den nya pampigare versionen av samma musik i deras kickstarter-video


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Inaktiv
Skrivet av tavener:
Skrivet av qun0:
Skrivet av tavener:

Känns inte riktigt som att de behöver 120 000 dollar för detta :/

Nej tack.

Well ingen har bett dig eller tvingat dig att betala ett öre för detta, så du hade inte ens behövt komma med din kommentar från första början.

Sluta vara så bitter haha

Du vet inte vad bitter är, jag var inte det. Jag kom endast med en vettig kommentar till skillnad från dig, för det stämmer ju att ingen har varken bett dig eller tvingat dig. Och du behövde ju verkligen inte komma med den den kommentaren från första början.

Ser inte vart jag har fel.

Medlem

Ser fortfarande inte ut som ett spel som ska komma ut nån gång 2012+
Har de sett grim dawn eller?

Step it up!

Inaktiv

Haha underbart! Hade det på svenska till NES. Man garvade läppen av sig åt vissa översättningar Klassiskt! Man kanske skulle skänka en slant för detta. Kan nog bli grymt!


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av tavener:
Skrivet av qun0:
Skrivet av tavener:

Känns inte riktigt som att de behöver 120 000 dollar för detta :/

Nej tack.

Well ingen har bett dig eller tvingat dig att betala ett öre för detta, så du hade inte ens behövt komma med din kommentar från första början.

Sluta vara så bitter haha

Du vet inte vad bitter är, jag var inte det. Jag kom endast med en vettig kommentar till skillnad från dig, för det stämmer ju att ingen har varken bett dig eller tvingat dig. Och du behövde ju verkligen inte komma med den den kommentaren från första början.

Ser inte vart jag har fel.

Varför har du då rätt att komma med dina kommentarer?
Jag förstår dock inte varför du ens befinner dig på ett forum om du inte vill se vad andra personer tycker och tänker? Alla behöver inte hålla med dig.

Du behöver dock inte citera mig något mer för jag kommer ändå inte läsa vad du skriver. No offense men du verkar vara en ganska jobbig person :/

Medlem

Grymt, vågar man även hoppas på en remake av Déjà Vu i framtiden=).

12
Skriv svar