Medlem

någon som kan tipsa om bra dokumentärer? Och jag fattar att Life och planet earth är bra så de behöver man inte tipsa om.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:

någon som kan tipsa om bra dokumentärer? Och jag fattar att Life och planet earth är bra så de behöver man inte tipsa om.

Indie Game: The Movie, finns på Netflix US. Rätt intressant och t o m lite rörande om skaparna till bl a Super Meatboy, Fez och Braid.

Medlem
Skrivet av joary639:

någon som kan tipsa om bra dokumentärer? Och jag fattar att Life och planet earth är bra så de behöver man inte tipsa om.

Kör du med sverige netflix eller kör du med ful netflix?

Från Sverige Netflix

Så Jävla Metal

The Fog Of war

Fräls Oss Ifrån Ondo

En Obekväm Sanning

Supersize Me

Two Weeks In Hell

Tyson

Grizzly Man

Fahrenheit 9/11

Where In The World Is Osama Bin Laden

Hitler's War

Titanica

It Might Get Loud

Vem Mördade Kurt Cobain

Mystery Of The Sphinx

Detta är några jag kan säga är helt ok att titta på. Hoppas du får användning för någon av dem.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av abstract11:
Skrivet av joary639:

någon som kan tipsa om bra dokumentärer? Och jag fattar att Life och planet earth är bra så de behöver man inte tipsa om.

Indie Game: The Movie, finns på Netflix US. Rätt intressant och t o m lite rörande om skaparna till bl a Super Meatboy, Fez och Braid.

Fick upp ögonen för den häromdagen. Kanske ska ses!

Skrivet av Banditen:
Skrivet av joary639:

någon som kan tipsa om bra dokumentärer? Och jag fattar att Life och planet earth är bra så de behöver man inte tipsa om.

Kör du med sverige netflix eller kör du med ful netflix?

Från Sverige Netflix

Så Jävla Metal

The Fog Of war

Fräls Oss Ifrån Ondo

En Obekväm Sanning

Supersize Me

Two Weeks In Hell

Tyson

Grizzly Man

Fahrenheit 9/11

Where In The World Is Osama Bin Laden

Hitler's War

Titanica

It Might Get Loud

Vem Mördade Kurt Cobain

Mystery Of The Sphinx

Detta är några jag kan säga är helt ok att titta på. Hoppas du får användning för någon av dem.

Har sett de flesta och de är bra. Det är dock några där som jag måste kola in. Tack för tipsen!

för övrigt.. It Might Get Loud!!!
Edit: Såg The last legion igår och tänkte jag skulle få en halvbra romarriket film.. men det var så jävla uselt!!! Herregud, undvik om ni kan.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

kör ni alla Media hint så ni får in Amerikanska netflix..? annar GÖR det
Edit:
https://mediahint.com funkar i chrome och firefox


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Testpilot

Tackar för tipsen om mediahint .. får kolla det sen.

Tycker Netflix är en bra start på det hela , nu har de ju inte allt som man vill titta på och såklart rätt kasst då de mfl köper upp vissa utgivares hela utbud och låser ute konkurrenter vilket bara är nackdelar för oss.

Trevlig tjänst för att kolla på gamla saker iallafall , funkar smidigt och jag kör det både på en PS3 och flera datorer.
Dock är ju deras win8 app hopplöst fattig om man jämför med att köra i webläsare eller på PS3an.

Medlem

"How the Universe Works" är ett måste om man har Netflix. En grym dokumentärserie om hur obetydliga vi är, underbart!

Medlem

Sherlock är ett tips med. Gillade man filmerna kommer man nog älska serien också.

Medlem

Tyckte att det var ett riktigt dåligt utbud. I alla fall för min smak. Tjänsten i sig är väl ok antar jag.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

12
Skriv svar