Star wars Episode 7, 8, 9

Moderator | Testpilot

(Jag säger redan här att jag fick just reda på det här hastiskt så ni får leta upp sources själva).

Disney har köpt upp Lucasfilm och ska med hjälp av våran Lucas himself göra en ny trilogi Star Wars filmer. Woho...? För mig gör det verkligen ingenting, jag älskar Star Wars och med kännedom att George är med och hjälper till så tror jag att filmerna kan bli bra.

#blogg

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Först Marvel och nu Lucasfilm?
Man undrar vart detta slutar.. jag hoppas dock att filmerna baseras på Timothy Zahn's trilogi. Det finns många bra böcker som jag hoppas att de tar hänsyn till.

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Kan bli riktigt bra, men hoppas verkligen de tar och respekterar de böcker som släppts.

Medlem

Jag får panik, är väldigt orolig över att dom kommer pissa på Expanded Universe. Efter att konsumerat mer än 100 böcker så har jag iaf en bestämmd uppfattning om hur galaxen ser ut 40+ år efter A New Hope. Allting med Seal of approval från Lucasbooks.

Fine, gör nya filmer men för faaaan ändra inte på EU.

*Snyft*

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Fenix:

Man undrar vart detta slutar.. jag hoppas dock att filmerna baseras på Timothy Zahn's trilogi. Det finns många bra böcker som jag hoppas att de tar hänsyn till.

Thrawn böckerna måste bara göras film på..

Medlem

Jag tror inte att han skulle vara med aktivt i processen. Han har i praktiken ingenting att säga till om utan fungerar mer som en rådgivande kreativ konsult (vad nu det innebär).

Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av Fenix:

Thrawn böckerna måste bara göras film på..

Dom är riktigt bra, men som Lucas sa i en intervju, de finns redan story i stora drag till nästa filmer, de letar manusförfattare just nu.

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar